Ir al contenido principal

El contenido del post se ha ocultado

Para desbloquear el contenido, haz clic aquí

Happy
Novia Adicta Junio 2015 Barcelona

Novios que nos casamos el 20 de junio de 2015 en lleida

Happy, el 27 de Abril de 2014 a las 19:38 Publicado en el Grupo Lleida 0 13
Quina ilusió tinc de que arribi el dia!!!! Encara falta pero ja comencem a tenir cosetes... com ho porteu la resta?? Podem compartir idees per a que surti genial!!!

13 Respuestas

Última actividad por Monica, el 22 de Enero de 2015 a las 23:34
  • Monica
    Novia Curiosa Junio 2015 Lleida
    Monica ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Vaig escrire a les golosines victor de lleida i em varen passar preus. Adjunto el cos del correu:

Et comento tenim cucurutxos fets en tenim de tres tamanys:

Tamany petit 0.8€/unitat (s'han d'agafar de 20 en 20)
    Tamany mitjà 2'5€/unitat
    Tamany gran 3,5€/unitat

Tambe disposem de tartes de golosines, pots veure alguns models a la nostra pàgina web.
    • Responder
  • Happy
    Happy ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Nosaltres tambe estem pendents de la data per la preboda!! Suposo que cap al març, abril la farem. No hem mirat res de les xuxes pels peques encara. Si ho vas a mirar ja em dius algo aviam quin preu te perque segurament tambe donare algun pastis de xuxes...
    • Responder
  • Monica
    Monica ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Com van els preparatius?? Nosaltres ja pendent de la data del preboda!!! I a encomanar els detalls.. Has anat a mirar al golosinas victor els cucurutxos pels mes petits o preus?? Es que jo mi volia arribar pero encara no e pogut...
    • Responder
  • Happy
    Happy ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    La veritat es que va ser l'unic que vam mirar!! Ho teniam molt clar i a mes sabiem d'altres restaurants i preus per parelles que ja s'han casat. Ens va agradar tant el tracte com el ens oferien i despres de pensar i valorar lo que sabiem dels altres ens vam decantar per aquest!
    • Responder
  • Monica
    Monica ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Molt original Núria, guaita l'hostal del carme va ser una de les opcions que em va proposar la meva parella, en vareu mirar molts abans de decidirvos? Nosaltres va ser el segon, pero la opcio mes clara.
    • Responder
  • Happy
    Happy ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Nosaltres fem el convit a l'Hostal del Carme, esta a Vilagrassa al costat de Tarrega. De detalls donarem unes tasses d'esmorzar que hem comprat i ens falta personalitzarles. Les posarem amb bosses que hem fet a l'estil mr wonderful, jjejejej
    • Responder
  • Monica
    Monica ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    On feu el convit? Nosaltres a la Masia les garrigues, l'atenció rebuda excel•lent i ara a l'espera del tastet cap a l'abril provablement.. Que guayyy!!!! Jo de detalls estava mirant una botella d'oli d'oliva verge extra amb DOP (tipic dels nostres voltants) amb una bossa de sac.. O sabonets..
    • Responder
  • Happy
    Happy ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Nosaltres ens casem al migdia, no ens ha dit res el mossen d'aixo pero preguntarem per si a cas. Nosaltres tenim un munt de coses: vestit, restaurant, esglesia, invitacions, detalls( estan en proces pq els fem nosaltres), aliances i el fotograf apunt de reservar i estem mirant el viatge.
    • Responder
  • Monica
    Monica ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Nosaltres tenim ja restaurant i fotograf, l'esglesia la tenim, però hem de parlar amb el mossen... ull, ens va dir que feia de mossen en 4 pobles i que si li sortia un difunt, que prevaldria el difunt ja que es a la tarda boda&bateig!! I no al mati com ell volia... i nosaltres preferiem a la tarde, ja que es una esglesia de poble i poc moviment d'events te... em sona a excusa l'argument del mossen, encara que, n'hem de tornar a parlar al moment del cursets prematrimonials...
    • Responder
  • Happy
    Happy ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Nosaltres ens casem a l'ermita de sant eloi. Ja ho tenim reservat igual que el restaurant.
    • Responder
  • M
    Novia Novata Abril 2015 Lleida
    Marina ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Hola Nuria!
    Nosaltres tambe ens casem al 2015, de moment encara no tenim data i estem mirant restaurants.
    On us caseu vosaltres?
    • Responder
  • Carla
    Barcelona
    Carla ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

Hola Nuria! Para ponerte en contacto con los novios que se casan el mismo día que tú te recomiendo que utilices nuestra herramienta, que encontrarás en la página principal de la Comunidad, en el lateral derecho. De esta manera les llegará un correo a todos esos novios conforme quieres ponerte en contacto con ellos. Si no te aparece nada es porque de momento no se ha registrado nadie que coincida contigo, pero conforme se vaya acercando la fecha seguro que aparecen Smiley smile

• Responder
  • Bridezilla
    Novia Máster Julio 2013 Islas Baleares
    Bridezilla ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

Guapa te muevo el debate a la provincia Smiley smile

• Responder

Elegiste . Escribe un comentario y añade más detalles a tu elección 👇

Artículos relacionados

Grupos generales

Inspiración