Ir al contenido principal

El contenido del post se ha ocultado

Para desbloquear el contenido, haz clic aquí

Jordi
Novio Novato Agosto 2018 Barcelona

Bodes en català

Jordi, el 12 de Mayo de 2017 a las 17:35 Publicado en el Grupo Barcelona 0 6

Primer de tot vull felicitar a totes les parelles que llegeixin això i hagin decidit fer el pas de casar-se!Smiley ring Smiley heart

No sé si hi haurà gaires grups d’això, però he pensat que seria bo tenir un espai de debat i reflexió previ a les nostres futures bodes.

No es tracta de cap rotllo polític, simplement he pensat que si estimem en la mateixa llengua que somiem, no entenc perquè m’està resultant tan complicat trobar serveis o proveïdors en català a Catalunya.

M’agradaria que la cerimònia ho fos, que si algú ha de parlar de nosaltres ho faci amb les mateixes paraules i que jo mateix no hagi de traduir i filtrar els meus sentiments un dia tan important.

Però la majoria de restaurants, serveis i webs (incloses aquesta) no tenen ni l’opció d’escollir la meva llengua.

Potser estic equivocat, potser he tingut mala sort...

És demanar massa si, el dia de la meva boda, vull estimar també en català?

6 Respuestas

Última actividad por Yolanda, el 30 de Mayo de 2017 a las 17:11
  • Yolanda
    Novia Habitual Agosto 2014 Barcelona
    Yolanda ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Els Dj del meu casament ens van tractar en català sense ningun problema
    • Responder
  • L
    Novia Experta Julio 2018 Barcelona
    Laia ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Hola Jordi!

    La veritat és que de vegades sí que resulta una mica complicat organitzar i buscar taaaaanta informació d'una cosa tan important com és un casament en una llengua que no és la teva, però mica a mica t'hi vas fent. És el que elles t'han dit abans. Si busques preveïdors a la comunitat de Barcelona, en trobaràs molts amb els quals després t'hi podràs comunicar en català. La meva fotògrafa i el meu videògraf, per exemple, els vaig trobar per aquí i jo després he anat parlant per privat amb ells en català, i així aniré fent amb la resta de proveïdors si és que puc.

    Aquesta app també l'utilitzo per obligar-me, en certa manera, a practicar el castellà escrit. Mira-li el cantó positiu! hehehehe

    Ja veuràs com mica en mica anireu fent. I per cert, felicitats pel vostre casament! Si necessites qualsevol cosa, aquí estem Smiley smile

    • Responder
  • Mónica
    Barcelona
    Mónica ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    ¡Hola Jordi! Smiley smile

    Nuestra web ofrece servicio a todas la Comunidades Autónomas de España. Sin embargo, en el directorio de Barcelona puedes encontrar a muchos proveedores que ofrezcan sus servicios en catalán. Si te está resultando complicado encontrarlos, puedes especificar en la solicitud el idioma en el que quieres realizar la ceremonia sin ningún tipo de problema y esperar la respuesta del proveedor.

    Proveedores Barcelona

    Promociones para Barcelona

    También te dejo por aquí el enlace a las bodas de 2018 del grupo de Barcelona para que otras parejas de la comunidad puedan recomendarte proveedores que te interesen Smiley laugh

    Novi@s Barcelona 2018: ¡Preséntate!

    ¿Qué tal vas con los preparativos en general?

    ¡Un petó! Smiley kiss

    • Responder
  • Jordi
    Novio Novato Agosto 2018 Barcelona
    Jordi ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    M'alegro molt de que tot plegat només sigui una impressió meva!

    Moltes gràcies per les respostes!

    Una abraçada enorme!

    • Responder
  • M
    Novia Habitual Junio 2023 Barcelona
    Marta ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Hola Jordi! Jo tambe ho faig tot en català! I la veritat es que al principi vaig pensar el mateix que tu. Que aquesta app no em serviria perque tots els proveedors eren en castellà. Doncs m he sorpres de veritat! Les invitacions ens les han fet a Tenerife i amb Català jejeje son els de Yo dire que si... i els hi vaig enviar text traduït i ho van fer genial! Em van demanar ajut per tal de saber que posaven... i ja està! Tot perfecte! El fotograf es diu Pau i el dj Xavi aixi que imagina't ! I a espai boda la Lidia ens ha ates tambe molt be! Anims i gaudeix de la preparacio!
    • Responder
  • Lorena
    Novia Máster Noviembre 2017 Barcelona
    Lorena ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Hola Jordi! La veritat és que jo no m'havia adonat, si que amb el meu restaurant la majoria de comunicacions són en català, però amb la resta de proveïdors són en castellà. No sé si és per que jo m'he adreçat a ells en aquest idioma o si sempre ho fan així.

    És normal que aquesta web sigui en castellà ja que va adreçada a nuvis de tota espanya i als proveïdors els interessa arribar al màxim públic possible. Igualment segons les normes de la comunitat dins dels grups de cada província es poden crear debats en els dos idiomes sense cap problema, és a dir que reconeixen i respecten la diversitat lingüística.

    Salutacions!

    • Responder

Elegiste . Escribe un comentario y añade más detalles a tu elección 👇

×

Artículos relacionados

Grupos generales

Inspiración