Ir al contenido principal

El contenido del post se ha ocultado

Para desbloquear el contenido, haz clic aquí

Gonzalo
Novio Habitual Agosto 2023 A Coruña

Novios que nos casamos el 12 de Agosto de 2023 en a Coruña

Gonzalo, el 5 de Junio de 2022 a las 21:34 Publicado en el Grupo A Coruña 0 7
Hola chic@s!!!!aun no tengo la fecha decidida del todo pero seguramente sea el 12 de agosto de 2023...contarme ideas..que vais a hacer???podemos contarnos cosas y compartir...a ver si nos podemos ayudar y aportar ideas!!!!

7 Respuestas

Última actividad por Ana, el 23 de Mayo de 2023 a las 11:23
  • Ana
    Novia Habitual Agosto 2023 A Coruña
    Ana ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Ver mensaje citado

    Traballaches no Pazo do Río? Jope, xa é casualidade! Daquela, dasme algún tip para ese día? Que seguro que coñeces todos os segredos do lugar! jeje. Sobre o do transporte, se me podes pasar o contacto fenomenal, igualmente pedín presuposto a varias empresas e todas danme o mesmo prezo: 450 - 500€ por unha ida e unha volta pola noite para uns 50 pasaxeiros. Saebos máis ou menos igual?

    • Responder
  • Gonzalo
    Novio Habitual Agosto 2023 A Coruña
    Gonzalo ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Ver mensaje citado
    Eu tamen o estou a valorar. Pero teño o contacto dunha empresa...busco o nome entre todos so papeis e notas que teño e pasocho.
    Eu traballei no Pazo do Río.Encántame
    Seguro que sinque vais facer bo día...xa verassss
    • Responder
  • Ana
    Novia Habitual Agosto 2023 A Coruña
    Ana ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Ver mensaje citado
    Non coñecía o Pazo de Orto pero acabo de googlealo e que bonito! 😍 Esperemos que faga bo día para poder disfrutar dos xardíns, verdade? 🤞
    Nós o facemos no Pazo do Río (Oleiros) e os preparativos van ben pero o mesmo, quédannos as cousas "pequenas" que dependen do número de convidados. Tamén estamos indecisos co tema de se contratar un bus, porque a meirande parte da xente hospédase na Coruña, pero uf... Menudos prezos! Vos estades pensando en poñer transporte ou algo?
    • Responder
  • Gonzalo
    Novio Habitual Agosto 2023 A Coruña
    Gonzalo ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Ver mensaje citado
    Hola Ana!!!pos casámonos no Pazo De Orto en Abegondo!!.vai todo en camiño jejsje....so me quedan as cousas que dependen do número de convidados e estamos preparando o baile de noivos. E vos que tal o levades?
    • Responder
  • Ana
    Novia Habitual Agosto 2023 A Coruña
    Ana ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Boas Gonzalo! Aquí outra para o 12 de agosto do 2023 na zona da Coruña, jeje. Finalmente onde ides celebrar a voda? Que tal levades os preparativos? Espero que todo vaia ben! Apertas ^^

    • Responder
  • Gonzalo
    Novio Habitual Agosto 2023 A Coruña
    Gonzalo ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Ver mensaje citado
    Genial....que super idea....jajajaja pero me parece que somos más convencionales...jajajaj...



    Le doy un vistazo a la lista...muchas gracias!!!!!
    • Responder
  • Laura
    Barcelona
    Laura ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    ¡Buenos días guapo!

    En el caso de que no tengáis banquete, te comparto las empresas de tu zona para que podáis pedir presupuesto 😍

    Los 24 mejores banquetes para boda en A Coruña

    Y respecto a lo de las ideas, ¿os habéis planteado hacer una boda temática?

    ¡Te comparto un ejemplo! 😎

    Boda temática batman

    ¡Feliz martes!

    • Responder

Elegiste . Escribe un comentario y añade más detalles a tu elección 👇

×

Artículos relacionados

Grupos generales

Inspiración