Ir al contenido principal

El contenido del post se ha ocultado

Para desbloquear el contenido, haz clic aquí

M
Novia Curiosa Julio 2022 Barcelona

Recomanacions post-boda

Marta, el 3 de Agosto de 2022 a las 09:32 Publicado en el Grupo Barcelona 1 3

Bon dia,

Em vaig casar el passat 1 de juliol i va ser tot fantàstic, però hi ha un parell de punts que ara a posteriori, hagués canviat i que per tant vull compartir per a si algú li pot ser d'utilitat:

1) Feu-vos prova de pentinat abans de la cerimònia. Sembla una cosa obvia, però la meva peluquera em va dir que com volia algo molt senzill, no caldria. Error total. El mateix dia del casament vaig estar 2 hores provant-me pentinats i em vaig atabalar moltíssim. I vaig acabar triant-ne un que no em definia gens... Us recomano fer la prova, tot i que vulgueu portar el cabell suelto.

2) No us passeu amb les hores de festa. Teníem clar que volíem que el nostre casament fos una gran festa i per tant, vam agafar 5 hores de dj (de 0h a 5h), pensant que menys seria poc. Nosaltres som molt molt fiesteros, però aquell dia a la 1h ja estava super cansada dels nervis que havia passat i de tots els preparatius. La festa se'm va acabar fent molt massa llarga! Crec que és millor que la gent es quedi amb ganes de mes que amb ganes de menys...

3) Selecció del menú. Quan vam fer la prova del menú, vam menjar tant tant, que vam acabar escollint un primer "light" i un segon bo. Però el dia del casament, jo gairebé no vaig menjar res del pica pica, així que potser hagués elegit un primer més contundent. Però bueno, depen de la gana que tingueu aquell dia... jejeeje si que crec que els invitats van quedar molt bé.

Espero que la meva experiència us pugui ajudar!

Enhorabona a totes!

3 Respuestas

Última actividad por Iris, el 9 de Septiembre de 2022 a las 11:34
  • Iris
    Novia Habitual Julio 2023 Barcelona
    Iris ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Moltes gràcies! Tindre les teves objeccions en compte!
    • Responder
  • Nuria
    Top de las Novias Julio 2023 Barcelona
    Nuria ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

Moltíssimes gràcies Marta per aquests consells, te'ls agafaré, crec que ens servirán molt!!! Un petonas i enhorabona!

• Responder
  • 👰🏼‍♀️•𝔏𝔞𝔲𝔯𝔞 🩷 𝔄𝔩𝔢𝔧𝔞𝔫𝔡𝔯𝔬•🤵🏻‍♂️
    Novia Leyenda Octubre 2021 Barcelona
    👰🏼‍♀️•𝔏𝔞𝔲𝔯𝔞 🩷 𝔄𝔩𝔢𝔧𝔞𝔫𝔡𝔯𝔬•🤵🏻‍♂️ ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Muchísimas gracias por el post y por tus consejos🤗. Enhorabuena por la boda🌺🎈🍰🍬
    • Responder

Elegiste . Escribe un comentario y añade más detalles a tu elección 👇

Artículos relacionados

Grupos generales

Inspiración