Ir al contenido principal

El contenido del post se ha ocultado

Para desbloquear el contenido, haz clic aquí

M
Novia Curiosa Julio 2015 Lleida

Restaurant: Palau de Margalef Lleida

Me, el 8 de Octubre de 2013 a las 16:03

Publicado en el Grupo Lleida 37

Hola!! M'agradaria saber opinions sobre el rest.Palau de Margalef, si heu anat en alguna boda o si us heu casat allí, ja que és un dels llocs on ens agradaria celebrar-hi la Boda! Merci.

Hola!!

M'agradaria saber opinions sobre el rest.Palau de Margalef, si heu anat en alguna boda o si us heu casat allí, ja que és un dels llocs on ens agradaria celebrar-hi la Boda!

Merci.

37 Respuestas

• M
    Me ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

Hola Sara!!

Q tal, com van els preparatius?? Ja et queda poc eh pel gran dia, d'aqui a res ja estem al 2014! A mi hem queda una mica mes de temps... el Juliol del 2015, però ja este'm preparant cosetes! Per cert, diga'm que tal menús i preus, per tenir una mica d'orientació, uns 150€ x pers, no? o sobre quins preus es mouen els menús... Ja hem diràs! I que et va tirar enrere no escollir el Palau de Margalef, i si el Castell d'Albaterrec, us va agradar més decoració lloc... i els menús, ja heu fet el tast els plats?? Ja m'explicarás!!

MerciSmiley shame

• Responder
  • M
    Me ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

Hola Sara!!

Q tal, com van els preparatius?? Ja et queda poc eh pel gran dia, d'aqui a res ja estem al 2014! A mi hem queda una mica mes de temps... el Juliol del 2015, però ja este'm preparant cosetes! Per cert, diga'm que tal menús i preus, per tenir una mica d'orientació, uns 150€ x pers, no? o sobre quins preus es mouen els menús... Ja hem diràs! I que et va tirar enrere no escollir el Palau de Margalef, i si el Castell d'Albaterrec, us va agradar més decoració lloc... i els menús, ja heu fet el tast els plats?? Ja m'explicarás!!

MerciSmiley shame

• Responder
  • M
    Me ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

La veritat que tenim pensat celebrar-ho al Palau de Margalef, ja que volem fer la cerimònia a la petita capella que hi tenen, i fer-ho tot allí. Sinò doncs serie un altre canvi de plans i mirar a los Salones Casanovas o sinò Espígol Restaurant, i la cerimònia a una esglèsia, però el Palau de Margalef es un lloc molt bonic i ens faria il.lussió escollir-lo per tal de celebrar el nostre dia!!

Ja t'aniré dient, però de totes formes d'aqui poques setmanes ja es la fira de Nuvis a Lleida, i la desició del lloc on celebrar-ho ja ho tindre'm de dir, ja que obren l'agenda del 2015, sinò doncs no tindre'm dia per escollir!!!

Moltes gràcies Anna!!

• Responder
  • Anna
    Barcelona
    Anna ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

Hola Anna!! Et passo la fitxa del Palau de Margalef on hi podràs llegir algunes opinions Smiley smile Espero que et serveixin d'ajuda! A més a més els pots sol·licitar pressupost sense cap tipus de compromís!

https://www.bodas.net/bodas/banquetes/castillos

Has mirat altres restaurants?? Quins més tens en ment?

• Responder
  • S
    Novia Novata Mayo 2014 Lleida
    Sara ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

Hola! Que tal Anna? Jo vaig anar a una boda fa dos anys al Palau, i molt bé, es molt xulo el lloc (i ara han fet més jardi) i el menjar espectacular (només amb el pica-pica quedes ple). Era un dels llocs que ens va encantar, però al final ens hem decidit pel Castell d'Albatarrec (es la mateixa empresa, i els menus i preus son iguals). És una molt bona elecció!

• Responder

Elegiste . Escribe un comentario y añade más detalles a tu elección 👇

Grupos generales

Inspiración