Ir al contenido principal

El contenido del post se ha ocultado

Para desbloquear el contenido, haz clic aquí

Núria
Novia Habitual Abril 2021 Girona

Novios que nos casamos el 24 de Abril de 2021 en Girona

Núria, el 26 de Febrero de 2021 a las 10:05 Publicado en el Grupo Girona 0 5
Bon dia,



Tinc moltíssims dubtes i angoixa i vull saber si hi ha més gent com jo. Em caso a Sant Antoni de Calonge el 24 d'Abril. Algú que no hagi posposat i estigui tirant endevant?! Els vostres restaurants us estan donant esperances o ho esteu parlant? Siusplau, una mica de llum!! Ajuda!

5 Respuestas

Última actividad por Vanessa, el 14 de Marzo de 2021 a las 13:42
  • Vanessa
    Novia Curiosa Junio 2021 Tarragona
    Vanessa ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Hola Nuria, nosaltres ens casem el 17 d'abril a Tarragona i estem en les mateixies, ens van cancelar la primera data que era el 17 d'octubre i ara amb la esperança que amb el tema de la setmana santa obrin una mica mes els horaris de la restauracio. Nosaltres ens esperarem fins el 26 d'aquest mes per decidir, es quan tornen a canviar les restriccion. Molts anims, se pel que deus estar passant. Es un patiment
    • Responder
  • Núria
    Novia Habitual Abril 2021 Girona
    Núria ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Ver mensaje citado
    Si, ojalá! Nosaltres vam anar ahir i ens van dir el mateix! No volem posposar més, la nostra salut mental comença a veure's afectada i això és l'últim que podem permetre.


    Esperem que tot surti bé.
    • Responder
  • Neus
    Novia Principiante Abril 2021 Girona
    Neus ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Hola!! Jo en principi... Em caso també el 24 d'abril a Sant Julià de Vilatorta.. Fa uns dies estavem animats... Però la setmana passada vam parlar amb el restaurant.. I amb les restriccions d'ara.. Només podríem tenir taules de 4-6 persones màxim.. Sense ball i sense barra lliure... Em demanat esperar el màxim possible per decidir.. I veure si aixequen restriccions.. Ja vam aplaçar el 24 de octubre.. I si em de tornar aplaçar... No ser que farem... 😔😔!!! Ojala tinguem sort!!
    • Responder
  • Nina
    Barcelona
    Nina ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Bon dia Núria!

    En aquests debats podràs conéixer a més parelles de la teva zona. Aprofita per intercanviar dubtes i sensacions preboda 😜

    Novi@s Girona 2021: ¡Preséntate!

    Novi@s Abril 2021: ¡Preséntate!

    Et comparteixo també un article amb informació actualizada sobre el covid i les bodes:

    Bodas y coronavirus: ¿podemos casarnos? ¿A cuánta gente podemos invitar? Información actualizada en Bodas.net

    Una abraçada! ❤️️

    • Responder
  • Marta
    Novia Experta Mayo 2021 Girona
    Marta ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Hola. Nosaltres ens casem al maig, i en cap moment hem pensat posposar. El que farem serà adaptar el casament a la normativa. Pensa que al final has de decidir què és més important, el pas que doneu o com el doneu. Ànims que tindràs un casament meravellós, segur!
    • Responder

Elegiste . Escribe un comentario y añade más detalles a tu elección 👇

×

Artículos relacionados

Grupos generales

Inspiración