Ir al contenido principal

El contenido del post se ha ocultado

Para desbloquear el contenido, haz clic aquí

Anna
Novia Curiosa Mayo 2014 Girona

Solarium Girona

Anna, el 6 de Enero de 2014 a las 02:52 Publicado en el Grupo Girona 0 6


Bones!!!

Voleu estar morenes pel casament?

No he fet mai solàrium i m'agradaria que em recomanéssiu algun lloc on poder anar a fer unes sessions per tenir una mica de color el proper mes de maig!

Com que sóc de pell sensible, per mi és un tema delicat i si sabeu d'algun lloc de confiança/professional, em quedaré més tranquila ja que sóc novata 100%..

A veure si algú em pot ajudar una mica. Gràcies!

6 Respuestas

Última actividad por Anna, el 13 de Enero de 2014 a las 21:19
  • Anna
    Novia Curiosa Mayo 2014 Girona
    Anna ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Avui he passat pel Sol.Sol i he preguntat i m'han dit que amb unes 10 sessions podria estar bé, tot depèn de la persona, és clar. M'ha agradat que adapten el temps en funció de la pell de cadascú, et fan una fitxa i et fan seguiment de les sessions, tot pujant els minuts gradualment a mesura que fas més sessions, en el meu cas ben a poc a poc, serà!

    Les més curtes de 5 min. surten a 4€ però tenen promocions que agafant unes quantes sessions et regalen minuts.

    Si trobo algun altre lloc compararé i llavors decidiré!

    • Responder
  • Judit
    Novia VIP Octubre 2013 Girona
    Judit ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    En principi a qualsevol estetica. mira per internet per si hi ha alguna promoció. Sobretot no et facis el broncejat de canya de sucre!! Es posa i al segon dia estas groc Simpson, jo no m'ho he fet pero si la meva companya de feina i quedà fatal.

    • Responder
  • Cuca
    Novia VIP Mayo 2013 Girona
    Cuca ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Jo tampoc havia fet mai solàrium i l'any passat pel casament en vaig fer. Amb unes 8 sessions de 10 minuts en solàrium vertical en vaig fer prou (normalment m'agafa força ràpid el moreno). Tingues en compte que recomanen no fer les sessions en dies seguits, sinó que com a mínim deixis un dia de marge. Jo vaig començar més o menys un mes abans i m'ho vaig notar força però sense quedar exageradament morena, o sigui que no es veia allò tan artificial. No et puc recomenar llocs de Girona perquè jo anava a una estètica del meu poble i ara ja l'han tancat.

    • Responder
  • 2aquel
    Súper Novia Septiembre 2014 Barcelona
    2aquel ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Jo no t'aconsello fer UVA...no es bó per la pell, la castiga moltíssim... sempre millor sol natural Smiley winking

    • Responder
  • R
    Novia Máster Julio 2014 Pontevedra
    Rumbeira ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Yo tambien ire al solarium, aunque nunca fui, a ver que tal!

    • Responder
  • Olgae
    Novia Máster Agosto 2010 Girona
    Olgae ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Prop de Juli Garreta a Girona hi ha Sol.Sol

    molt bé, abans t'expliquen, les màquines n'hi ha de diferents ( vertical,horitzontal i facial)... Els preus no m'enrecordo Smiley winking

    • Responder

Elegiste . Escribe un comentario y añade más detalles a tu elección 👇

×

Grupos generales

Inspiración