Girona, Girona · Desde Enero del 2011
Bon dia!!! ja fa temps (després de la boda que va ser al juny) vaig fer una entrada per parlar d'aquest dos provehidors però ara estava buscant l'entrada... Ver más
Bon dia!!! ja fa temps (després de la boda que va ser al juny) vaig fer una entrada per parlar d'aquest dos provehidors però ara estava buscant l'entrada i no l'he trobat, així que em repeteixo!!! Jo m'havia de casar en un vaixell i a 3 dies de la boda, ens van canviar tots els tractes de mode que era realment inviable celebrar-hi l'event (ja podeu imaginar a 3 dies de la boda i no s'havia on em casava). Al final va sortir tot molt bé gràcies als altres provehidors que teníem contractats (Flors Montse de Sant Antoni de Calonge i Catering Airolo de BCN). Haig de dir que es van preocupar en tot moment de l'event, implicant-se a l'extrem (anant a negociar amb el vaixell i fent mil històries que realment no tenien pq fer). A 3 dies de l'event van canviar tot lo que teníem planejat (perquè finalment ens vam casar a Mas Cruanyes, una finca impressionant a Platja d'Aro) i va quedar toto fabulós. Només dir-vos que si contracteu aquests provehidors estareu absolutament tranquils del saber fer (a part de l'estil) i dedicació que fiquen a la seva feina.
- Novia Novata
Felizmente casados 🎉
11 de Junio de 2011