Ir al contenido principal

El contenido del post se ha ocultado

Para desbloquear el contenido, haz clic aquí

Mònica
Novia Curiosa Abril 2014 Girona

EsglÉsia o ermita per a casament civil

Mònica, el 11 de Octubre de 2013 a las 12:35 Publicado en el Grupo Girona 0 4

Hola noies!!!

Estic buscant una església o ermita que permetin fer casaments civils per la zona de l'Empordà. El cas és que nosaltres fem un casament civil, però l'espai d'una església petita o una ermita sempre ens ha agradat...si alguna de vosaltres en coneix alguna i ens pot donar un cop de mà, us ho agraïria moltíssim!!!!!

4 Respuestas

Última actividad por Mònica, el 11 de Octubre de 2013 a las 13:19
  • Mònica
    Novia Curiosa Abril 2014 Girona
    Mònica ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

Moltes gràcies a les tres!!!!

Míriam, Lloret y Tossa me queda un poco lejos...soy de Torroella de Montgrí y el banquete sera en Pontós (Alt Empordà)...de tosas formas muchas gracias por tu información!!!! Un beso!!!!!

Isabel...les Planes em queda bastant lluny...però moltes gràcies per contestar!!!!!!

Ingrid, moltes gràcies per preguntar-ho, ja em diràs alguna cosa i a veure si hi ha sort!!!!!!

Jo també seguiré prenguntat per a veure si alguna bona persona em diu que si!!!!!!

Merci per tot!!!!!!!!

Un petonàs!!!!

• Responder
  • Ingrid
    Novia Máster Junio 2014 Girona
    Ingrid ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

Hola guapa, dons ho consulto i et dic alguna cosa per la zona de l'alt emporda

• Responder
  • Cuca
    Novia VIP Mayo 2013 Girona
    Cuca ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

Ostres doncs de la zona de l'Empordà no en conec cap. Al restaurant on ho vam celebrar nosaltres tenen una petita capella que si es vol es pot fer servir per la cerimònia civil, però és a les Planes d'Hostoles així que no us serveix de gaire. A veure si aviat algú us dóna més informació!

• Responder
  • Míriam
    Top de las Novias Septiembre 2012 Barcelona
    Míriam ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

Hola guapa, por esa zona no conozco nada, pero se que en LLoret y Tossa hacen unas ceremonias civiles delante el mar preciosas, te dejo este debate por si también te puede ser de ayuda, suerte:

https://comunidad.bodas.net/debates/archive/iglesias-ermitas-y-capillas-en-girona--t741

• Responder

Elegiste . Escribe un comentario y añade más detalles a tu elección 👇

Artículos relacionados

Grupos generales

Inspiración