Ir al contenido principal

El contenido del post se ha ocultado

Para desbloquear el contenido, haz clic aquí

Rosa
Novia Curiosa Septiembre 2014 Lleida

Opinió de restaruants

Rosa, el 24 de Febrero de 2013 a las 10:50

Publicado en el Grupo Lleida 112

Holaaaaaaa!!!!! M'agradaria obrir un debat perquè tot i que no ens casem fins el 2014 hem començat a mirar opcions de restaurants, per anar lligant allò que se suposa s'ha de fer amb més temps. Les opcions que més ens agraden són el Mas del Txep, l'Amoka i el Castell del Remei. Encara no hem visitat...

Holaaaaaaa!!!!! M'agradaria obrir un debat perquè tot i que no ens casem fins el 2014 hem començat a mirar opcions de restaurants, per anar lligant allò que se suposa s'ha de fer amb més temps.

Les opcions que més ens agraden són el Mas del Txep, l'Amoka i el Castell del Remei. Encara no hem visitat cap lloc, per aquest motiu ens agradaria saber l'opinió d'aquells qui els coneixeu.

Moltes gràcies per adelantat!!!

112 Respuestas

  • A
    Novia Principiante Mayo 2014 Lleida
    Angels ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Hola Guapes!!! jo hem caso el 10 de maig i tinc reservat el Pla del bosc, fem la ceremonia i el banquet allà mateix, però com que no conec ningú personalment que ho hagi fet al Pla del bosc volia saver si ja hi heu estat i si us a agradat. Estic molt contenta perque a la meva parella i a mi ens agrada moltissim però tenim la intriga.

    Gracies

    • Responder
  • V
    Novia Curiosa Julio 2014 Lleida
    Vanessa ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Hola laura!!! Doncs nosaltres vam estar a punt d reservar al.pla dl bosc!!!! Pero ens va tirar molt enrere k ens feien pagar tota la boda tres dies abans i no va haver manera d felsi canvia dopinio. Tu dic x si et serveix dalgo. I dspres el tema de lorari tb ens limitaven. Fins a les 6 del mati x aixo eeee xo weno aket ultim aspectw.no ens va desagrada tp.
    • Responder
  • L
    Novia Novata Junio 2014 Barcelona
    Laura ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Hola nosaltres estem mirant de celebrar el nostre casament al Pla del Bosch ja que el lloc ens agrada molt però no sé que tal el tema del menjar Ens van passar la info pel tema dels menús però em dona la sensació que fan una mica "curts". És que la última boda que vaig anar va ser a la Boscana, i el aperitiu és espectacular . Algú que hagi anat a una boda o que s'hai casat allí em podria donar la seva opinió si us plau

    • Responder
  • J
    Novia Curiosa Septiembre 2013 Lleida
    Jened ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Hola!! Yo hem caso el 7 de setembre al Más d'en Txep. Diumenge vam anar a fer tastet i genial, tot molt bo, el tracte molt familiar, inspiren molta confiança i això fa molt. Están oberts a totes opinions, idees, tot el que poden fer posible al teu gust ho fan sense cap problema ni inconvenient. No feia gens de pudor a fems! Conec a bastanta gent que s'ha casat al Más del Txep i cap s'ha casat amb pudor de fems. Tema preu menú son molt asequibles, i la calitat es molt bona. Menú nens també molt asequible amb cangur per a la canalla. Tenen uns jardins molt xulos per fer les ceremonies i reportatges. us recomano que aneu a visita'ls si esteu buscant un restaurant d'aquestes caracteristiques. yo ya tinc ganes de que arribi el dia per viure l'experiencia!!

    • Responder
  • Elisabet
    Novia Adicta Septiembre 2013 Lleida
    Elisabet ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Hola

    per si os serveix , al juny vaig anar a una boda a salones casanova, la veritat que molt be i la noia molt maja el menjar molt bo . Jo avui tinc el tastet al resquitx a veure que tal.

    • Responder
  • Xiqueta
    Novia Experta Mayo 2014 Tarragona
    Xiqueta ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Jo vaig anar a mirar llocs ik aquesta es la meva opinio per a qui li interessi:

    - el Mas d'en Txep. Horrorós, el dia que vaig anar feia tot l'ambient pudor a fems dels camps del costat i vaig pensar, si el dia que em caso fa aquesta pudor com a que quedarem fatal... i la sala del convit molt vella i quica. No ens va agradar gens. Els jardins molt deixats. Preu normal.

    - el Castell d'Albatàrrec. Personal poc serio, ens an fer esperar casi una hora. Jardins petits i deixats. Telaranyes a dintre de la sala del picapica. Cagades d'ocells per tots els jardins. Vem anar un dimecres i ja tenien les taules montades amb la vaixella i tot per disabte !!!!! i ens va fer asentar alla mateix. Les estovalles sense planxar... per ser dels mateixos que el Palau de Margalef, que vols que et digui... Cobren per respirar.

    - La Dida. Bon tracte, preu asequible. El menjar molt mes bo que als altres llocs en comparació del preu. Tothom te bons coomentaris pero a nosaltres la zona de cerimonia ens va semblar molt petita i els quadres de la sala del banquet semblen d'un restaurant xino pero es molt recomanable.

    - La Boscana. Impresionant, Impecable i Inasequible per les nostres butchaques. 150€ Iva a part, mínim.

    Al final em caso en un hotel a la Platja i la cerimonia sera playera. I molt mes barat que tot el que hem mirat a Lleida.

    • Responder
  • Xiqueta
    Novia Experta Mayo 2014 Tarragona
    Xiqueta ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Jo vaig anar a mirar llocs ik aquesta es la meva opinio per a qui li interessi:

    - el Mas d'en Txep. Horrorós, el dia que vaig anar feia tot l'ambient pudor a fems dels camps del costat i vaig pensar, si el dia que em caso fa aquesta pudor com a que quedarem fatal... i la sala del convit molt vella i quica. No ens va agradar gens. Els jardins molt deixats. Preu normal.

    - el Castell d'Albatàrrec. Personal poc serio, ens an fer esperar casi una hora. Jardins petits i deixats. Telaranyes a dintre de la sala del picapica. Cagades d'ocells per tots els jardins. Vem anar un dimecres i ja tenien les taules montades amb la vaixella i tot per disabte !!!!! i ens va fer asentar alla mateix. Les estovalles sense planxar... per ser dels mateixos que el Palau de Margalef, que vols que et digui... Cobren per respirar.

    - La Dida. Bon tracte, preu asequible. El menjar molt mes bo que als altres llocs en comparació del preu. Tothom te bons coomentaris pero a nosaltres la zona de cerimonia ens va semblar molt petita i els quadres de la sala del banquet semblen d'un restaurant xino pero es molt recomanable.

    - La Boscana. Impresionant, Impecable i Inasequible per les nostres butchaques. 150€ Iva a part, mínim.

    Al final em caso en un hotel a la Platja i la cerimonia sera playera. I molt mes barat que tot el que hem mirat a Lleida.

    • Responder
  • M
    Novia Novata Octubre 2013 Lleida
    Martina ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Hola noies,

    Jo em caso a l'octubre i ens hem decidit pel Molí del Duc (Torrelameu). La sala ens va agradar molt i els jardins també. Ho fem amb el restaurant Palermo de Lleida, ja hem fet la prova del menú i tot boníssim.

    Per cert, si encara no teniu fotògraf podeu mirar a MonDigital Imatge d'Alcarràs. Nosaltres ens hem fet les fotos de la preboda i hem quedat súper contents i el preu també està molt bé.

    • Responder
  • Rosa
    Novia Curiosa Septiembre 2014 Lleida
    Rosa ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Hola Núria! Moltes gràcies per la teva opinió! Tot just fa un parell de dies que vam prendre la decisió, al final ens casem a la Dida! El lloc ens va encantar i el tracte amb la Montse va ser genial, molt familiar. A més, nosaltres volem celebrar la cerimonia al mateix indret i tenen reservada una zona molt acollidora on només es sent de fons la brisa d'una cascada artificial...en definitiva, tot el que estavem buscant!

    Moltes gràcies per totes les vostres opinions!! Evidentment el debat segueix obert per a qui li pugui resultar útil!

    • Responder
  • N
    Novia Novata Febrero 2014 Lleida
    Núria ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Hola Rosa!!

    Nosaltres ens casem al Febrer del 2014 i hem mirat varis llocs... a la Dida tenien el dia ocupat. Al Pla del Bosc no ens va agradar el tracte, la noia que ens va atendre molt distant i bé... no ens va entusiasmar... També hem mirat el Resquitx i ens va agradar moltissim; el tracte molt bé. A més a més ens van ensenyar tot el restaurant, estan oberts a totes les possibilitats...

    Espero que et serveixi d'alguna cosa la meva opinió!!!

    Moltissima sort guapa!!

    • Responder
  • N
    Novia Novata Febrero 2014 Lleida
    Núria ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Hola Paula!!

    Una amiga meva es va casar a Big Ben i va ser genial. És un lloc preciós i ells van quedar molt contents.

    Espero que vagi molt bé el gran dia Smiley winking

    • Responder
  • Rosa
    Novia Curiosa Septiembre 2014 Lleida
    Rosa ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Holaaaa Anna!!!! Nosaltres hem anat a veure tan la Boscana com l'Espígol. Dir-te de la boscana que resulta espectacular!! No hem anat a cap boda allà però el lloc és genial, ara bé, a nosaltres se'ns escapa de pressupost. L'Espígol també fa molt bona pinta però com que volem fer la boda civil al mateix lloc on fem el dinar buscavem un recinte amb molt jardí, i això no ho té l'Espigol, ara bé, la resta...tenia un menú que feia venir salivera només de veure'l. Les caves de raimat tothom en parla molt bé però també "piquen"...jeje i margalef hi tenim aquest estiu una boda i no volem repetir així que l'hem descartat de la nostra llista. Bé, espero haver-te estat d'utilitat! Qualsevol opinió sempre és bona! A nosaltres ens queda anar a veure la Tàbola, el mas dels arcs, el celler de l'Arnau i la Dida...si teniu opinions, no dubteu en deixar-les plasmades aquí, com dic, sempre són d'utlitat!!

    • Responder
  • V
    Novia Curiosa Julio 2014 Lleida
    Vanessa ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Hola!!!! A la Boscana fui a una boda hace dos años de unos amigos y me encantó! Nosotros nos gustaría hacer nuestra boda allí también, pero hemos decidido no repetir el sitio de las bodas de los amigos. Pero te puedo decir que es muy bonito, tanto el espacio exterior ( hicieron el aperitivo ) como el espacio interior.

    • Responder
  • A
    Novia Novata Mayo 2014 Lleida
    Ana ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Hola!!,

    Soy nueva en este foro. Nosotros nos casamos el 26 de Abril o 3 de Mayo de 2014, dependiendo del restaurante. Estamos entre estos 4. Sobretodo me interesa saber qué tal son El Espigol y la Boscana ya que nunca hemos estado. Muchas gracias,

    - Cavas Raïmat.

    -El Espigol.

    -Palau Margalef.

    -La Boscana

    • Responder
  • T
    Novia Curiosa Enero 2008 Lleida
    Teresa ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Hola NOIES!!! A mi hem queden 15 dies....ya esta aqui la data. Ens hem decidit pel Castell d ' Albatarrech. Es precios per dins el vam anar a veue per dintre mentres arreglaven tot x un altra boda i es espectacular....
    no es ni un restaurant, ni una carpa sino un Castell!!! I el menjar es bonissim. I son molt atents, ademes de estar rodejats d uns jardins. Ja penjare fotos
    • Responder
  • Aida
    Novia Curiosa Octubre 2017 Lleida
    Aida ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Hola gerard a salones Casanoves tambe realitzen una boda per día nosaltres o vam preguntar pero et demanen un mínim de convidats ja que es tan gran i s'han de cobrit tots els llocs de treball tambe. I l'Espai Oro el aperitiu el que tu dius amb la taula buffet de marisc es genial, pero per lo general es molt bonic.
    • Responder
  • G
    Novio Novato Abril 2014 Lleida
    Gerard ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Bones Aida quina coincidencia, nosaltres també ens casem l'any que ve i després de mirar uns quants restaurants, els que més ens van agradar van ser Salones Casanova i l'Espaioró.

    A dir que les instal·lacions de Salones son molt xules però hi va haver uns detalls que ens van decantar per Espaioró com per exemple la exclusivitat de sols 1 boda al dia sent tot en el mateix espai, el tracte amb el Victor ens va agradar molt perquè ens va inspirar confiança i com que no hi haviem estat mai ens va invitar a visitar les instal·lacions un dia que hi havia boda civil al jardi i vam poder veure l'aperitiu, realment és impressionant la presentació, sobretot el buffet de marisc. Els efectes de llum que realitzen durant les bodes semblen diferents a les bodes que hem anat fins ara.

    Espero que l'opinió et pugui servir d'ajuda.

    • Responder
  • Aida
    Novia Curiosa Octubre 2017 Lleida
    Aida ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Holaaa nosaltres estem entre casanoves i espai oro. Espai oro nosaltres hem anat a una boda de una amics i perfecte tot menjar, servei, decoracio, atencio tot va estar perfecte. Per aixo es un dels que mes en agrada. I crec que nomes fan una boda per día. I Salones Casanoves es espectacular tambe en espai, decoracio, atencio. Nos no hem anat a cap boda pero hi ha opinions de tot.
    • Responder
  • Neu Etes
    Novia Principiante Septiembre 2013 Lleida
    Neu Etes ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Ola a tothom, nosaltres ens casem el proper dia 8/09/13 al restaurant l'Espígol de Balaguer. Coneguts de la federació d'hosteleria en parlen molt bé així que estem super contents per la elecció i per que els dies que em anat per parlar amb ells ens han tractat com si fossim de la familia... i això la veritat es que ens ha agradat molt!!!!!

    • Responder
  • Raquel
    Novia Novata Septiembre 2013 Barcelona
    Raquel ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Lo unico que te pido esque te olvides del restaurantr font del tort en montcada...la comida y el servicio horrible...solo hace un mes que fui a una boda...y penoso no era la palabra gracias a la actitud de los novios se salvo el dia
    • Responder
  • V
    Novia Curiosa Julio 2014 Lleida
    Vanessa ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Anacodaba moltes gràcies!!! La veritat que ho necessitava saber perquè no coneixia ningú. Grà cies a totes!!!! Jejeje Doncs haurem d'anar a fer una visita a veure que tal. A nosaltres la boscana també ens encanta però a part que es van casar uns amics i no volem repetir, se' ns passa una mica de pressupost. Petonets
    • Responder
  • Anacodaba
    Novia Principiante Junio 2014 Lleida
    Anacodaba ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    L'espai oro està molt bé. Nosaltres estavem entre aquest i La boscana. Finalment ens vam decidir per la boscana. Però el Victor es ben majo, el lloc precios i el menjar molt bé i molt bé de preu....Només es que ens queia mes lluny...Pero per la resta, super bé!

    • Responder
  • V
    Novia Curiosa Julio 2014 Lleida
    Vanessa ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Hola Anacodaba!!!! Em pots informar una mica de l'Espaioró!! He vist les fotos per aquí i m'han encatant però no sé què tal els preus de menú i el tracte. No he anat a cap boda i no conec ningú que hagi anat.

    T'ho agraïria molt!!! Gràciees

    • Responder
  • Elisabet
    Novia Adicta Septiembre 2013 Lleida
    Elisabet ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Hola:Jo tinc el fotograf el julia garcia fotograf de vallfogona. Aquest me'l van recomanar un munt de gent i vam anar a la fira i la veritat es que ens va agradar molt. Si et pots esperar joet recomano anar a la fira alli trobaras molts fotografs i moltes coses que t'aniran be per la boda

    • Responder
  • A
    Novia Novata Octubre 2013 Tarragona
    Aida ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido


    Hola Paula, estiguis tranquila el Big Ben esta molt bé. jo hi he estat 2 cops i no tinc cap queixa. El menjar molt bó, són molt atents, el lloc es molt xulo, la novia d'una de les bodes era la meva millor amiga i va quedar molt contenta diu que si es tornes a casar no s'ho pensaria dos cops repetiria amb els ulls tancats.

    Nosaltres vivim a Flix pero el meu novio es de Lleida i hem viscut aquí molt de temps la majoria ho hem contractat a Lleida, menys el restaurant clar! .

    Referent a la fotografia i video el que vam ffer és consultar preus a molts fotógrafs desde el directori d'aqui la web, vam seleccionar-ne 3 que ens agradava el seu estil i el preu,i els vam anar a veure. A nosaltres ens ho farà AnnaIsan de Lleida, les fotos son diferents, molt naturals gens possades que era el que voliem, es molt simpatica i s'implica molt, també es dissenyadora i ens fa les invitacions fins hi tot ens a ajudat a trovar una decoració que voliem per un racó i un accessori que volia pel meu vestit. S'adapta molt a la idea i necesitats que tinguis, també et farà el video treballa amb dos professionals que son d'estils diferents (de preu tambe). Si hi vas ja em diràs que et sembla.

    Espero haver-te ajudat.

    • Responder
  • V
    Novia Curiosa Julio 2014 Lleida
    Vanessa ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Hola!!!!! Doncs jo em caso al juliol del 2014 i també ens hem fet un far de mirar restaurants. Volíem algo diferent, nou i amb jardí. Al primer que vam anar va ser al Mas del Txep i a la meva parella li va agradar molt, a mi....estèticament..... no em va acabar de convéncer, també haig de dir que ho vam anar a veure a l'hivern i el temps no acompanyava... En quan al tracte, fenomenal! El noi era molt maja, i lo que heu dit, s'adaptava molt a les necessitats de cadascú i el preu fantàstic! Però com no ens va acabar de convéncer vam voler mirar més. Per aquí, vaig veure el Molí del Duc, que no el coneixia ni havia anat a cap boda...i vam anar a veure'l. A mi personalment em va agradar moltíssim de dins, ( de fora, com és una antiga farinera no és gaire bonic... ) però només ens van ensenyar l'espai, en quan a menús i tot el demés.....van dir que parléssim amb la filla.....i clar ....nosaltres volíem saber més!. Vam continuar mirant, i vam anar la setmana passada al Pla del bosc. Fantàstic!!!! Impressionant!!! Però el pressupost se'ns disparava......va ser una pena perquè el tracte va ser molt bo i l'espai.......aconsello als que no heu anat a veure'l a que aneu. Us agradarà. I per últim, vam anar a la Dida. Nosaltres ni la coneixíem però tinc una amiga que ha anat a dos bodes i em va parlar molt bé tant amb el menjar com amb les intal·lacions... Suposo que això va a gustos. Total, que ens vam animar i vam anar a veure'l. A nosaltres personalment, ens va agradar molt. Tant les intal·lacions com el tracte. El jardí és molt bonic, la sala sí que pot ser és una mica allargada però a nosaltres el que ens importa és que sigui gran. I el tracte amb la noia, va ser fantàstic!

    Per altra banda també us volia explicar que ens agradava molt la Boscana però fa dos anys que vam anar de bodes d'un amic i ens va encantar! Però no volem repetir el lloc. I l'any passat vam anar a una altra boda d'una amiga meva, a Salones Casanova, i també va ser fantàstic! El menjar molt bo i les instal·lacions.......molt boniques! Us animo que aneu a veure-ho perquè són llocs diferents al que estem acostumats a veure.

    Si algú vol que l'ajudi amb alguna cosa, no dubteu en preguntar. Petonets a totes!

    • Responder
  • A
    Novia Experta Agosto 2012 Barcelona
    Ann3ta ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Hola!! Jo només puc escriure de la dida, he llegit un comentari sobre que el saló es massa allargat y que no hi ha gaire il·luminació.. La veritat es que no puc estar més d 'acord!! El menjar estava bé, per les nuvies que us caseu allà no agafeu el filet... Almenys a la boda que vaig estar jo no donaven amb el gust dels comensals o estava massa cru o massa pasat... De totes formes el jardí es una passada i cap al ball fan un chill out que per descansar es genial
    • Responder
  • Rosa
    Novia Curiosa Septiembre 2014 Lleida
    Rosa ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Sisi Paula, tinc varies persones conegudes que s'han casat al Big Ben i que en parlen molt bé. Nosaltres el coneixem perquè tota desde els 16 anys que hem sortit de festa per la discoteca i sé que qui hi celebra la boda després té accés a la discoteca (unes hores de forma privada i després si vols seguir la festa crec que amb la resta de gent que hi accedeix a la nit).

    Nosaltres busquem un lloc amb jardí ja que volem fer la cerimònia i el banquet al mateix indret, així amb un sol desplaçament és suficient...;-P.

    Pel que fa a la fotografia nosaltres ja la tenim triada perquè és una amiga de la família que es diu Carmen i té l'estudi als magraners. Ja ens va fer un reportatge i ens va agradar molt. Nosaltres no farem vídeo així que tampoc sé dir-te com funciona però suposo que serà com tot, hi ha empreses que t'ofereixen les dues coses i altres que només te n'oferiran una...ja ens contaràs!!!

    Ah! i amb lo de novata ja veus, crec que per aquí estem totes si fa no fa...jeje

    • Responder
  • Paula
    Novia Principiante Junio 2014 Lleida
    Paula ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    L'has sentit molt el Big Ben?¿ Jo la veritat es que no l'havia vist mai! ho trobo molt bonic, amb molt espai i amb molta llum i la discoteca és molt xula.

    La Dida ens ha encantat però si que es veritat que la sala dels banquets és petita, allargada i una mica tancada. Si no fos per això ja m'hauria decidit, quina llàstima, perque el lloc es preciós, he sentit molt bones opinions i el tracte em va encantar...

    A les bodes del Big Ben dius que has sentit a parlar bé? Em deixeu més tranquila! no tinc cap referència!!!

    Fent un petit parèntesi... Ara estic començant a pensar en la fotografia i el video.. i en aquest tema no se ni per on començar! Com funciona? el mateix que et fa les fotos també fa el video? sobre quins preus està la cosa? alguna recomanació!?? com veieu soc una novia molt novata ^^ jeje

    Anims a totes! i gracies per adelantat!!!!

    • Responder
  • Raquel
    Novia Curiosa Septiembre 2013 Lleida
    Raquel ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    De res Rosa!! sisisi hi ha molta gent k es casa al setembre, sol et dic que nosaltres ens casem Sant LLorenç, i el mateix dia ens casem 3 parelles allà!! Genial per compartir flors!!! jajajajaja Ja us explicaré Com ha anat tot!!

    • Responder
  • Rosa
    Novia Curiosa Septiembre 2014 Lleida
    Rosa ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Hola Paula! jo tampoc et puc donar molta informació dels tres restaurants que comentes però ho intentaré...jeje. La Dida m'han dit que és genial i tinc dos amics que van estar a punt d'escollir-lo però que al final es van fer enrera per la distància al poble on es casaven, però me l'han recomanat mooolt!! Del mirador dels camps elisis no en sé res ni conec a ningú que s'hi hagi casat i del Big Ben tothom a qui n'he sentit parlar ho fa força bé, nosaltres la veritat es que tot i no haver-ne sentit crítiques negatives el tenim tan i tan sentit de bodes que s'han arribat a fer allí que la veritat, volíem algun altre lloc que no hagues estat tan visitat ja...per ser diferents, vamos...jeje. Bé, no se si et servirà de molta ajuda!

    • Responder
  • Rosa
    Novia Curiosa Septiembre 2014 Lleida
    Rosa ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Moltes gràcies Raquel, ja et dic que de ben segur que hi anirem a treure el cap!!! I sisisis, ja ens contaràs que tal la teva boda! Curiós, en tinc una el mateix dia, però a la Fonda del Nastasi, ja ho posarem en comú! Una abraçada!!

    • Responder

Elegiste . Escribe un comentario y añade más detalles a tu elección 👇

×

Grupos generales

Inspiración