Ir al contenido principal

El contenido del post se ha ocultado

Para desbloquear el contenido, haz clic aquí

Rosa
Novia Curiosa Septiembre 2014 Lleida

Opinió de restaruants

Rosa, el 24 de Febrero de 2013 a las 10:50

Publicado en el Grupo Lleida 112

Holaaaaaaa!!!!! M'agradaria obrir un debat perquè tot i que no ens casem fins el 2014 hem començat a mirar opcions de restaurants, per anar lligant allò que se suposa s'ha de fer amb més temps. Les opcions que més ens agraden són el Mas del Txep, l'Amoka i el Castell del Remei. Encara no hem visitat...

Holaaaaaaa!!!!! M'agradaria obrir un debat perquè tot i que no ens casem fins el 2014 hem començat a mirar opcions de restaurants, per anar lligant allò que se suposa s'ha de fer amb més temps.

Les opcions que més ens agraden són el Mas del Txep, l'Amoka i el Castell del Remei. Encara no hem visitat cap lloc, per aquest motiu ens agradaria saber l'opinió d'aquells qui els coneixeu.

Moltes gràcies per adelantat!!!

112 Respuestas

  • Raquel
    Novia Curiosa Septiembre 2013 Lleida
    Raquel ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Hola Paula!! Pues de los tres que dices, yo solo he estado en la Dida, y la verdad comimos muy bien...peró personlamente a mi el salón me pareció que queda un poco estrecho...es decir es alargado y poco ancho y también bastante oscuro al menos en el que estuvimos nosotros....no se si hay mas, el aperitivo al ser septiembre por la tarde, lo hicimos dentro..en la sala donde luego se hace el baile, peró tienen un jardin que esta bastante bien, por lo que nos dijeron nuestros amigos (los que se casaban) quedaron muy contentos con el trato que les dieron.

    En el mirador dels camps elisis, se casan este año unos conocidos nuestros y dicen que de momento también estan encantados con todo, peró tampoco te puedo decir nada mas...

    Y Big ben...ni ideaaa!! No conozco a nadie que se haya casado allí ni que se vaya a casar...asi que...no te puedo ayudar nada!!!

    • Responder
  • Paula
    Novia Principiante Junio 2014 Lleida
    Paula ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Hola Chicaaas!! que way! yo me caso el 26 de abril. He abierto un debate de novias 2014 pero veo que este esta más en marcha!! Smiley laugh yo el mas del Txep lo fui a ver el fin de semana y la verdad es que nos gustó mucho y el trato era muy cercano y el precio estaba bastante asequible. aunque esta un poco lejos.

    Nosotros estamos decidiendo entre el Mirador dels Camps elisis, la Dida de Vallfogona ( a mi me encanta este!!), y el Big ben de Mollerussa. Alguna referencia??

    • Responder
  • Raquel
    Novia Curiosa Septiembre 2013 Lleida
    Raquel ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Hola Rosaa!! Sisisisis fa uns tres anys, era una casa rural, i podies llogar-la per fer diferents celebracions i aleshores si que era un càtering, però ara ja no es així, es l'empresa cal ble, i tenen cuina pròpia, de fet, cuinen allà mateix, nosaltres hem vist totes les instalacions amb la cuina inclosa, o sigui que si esteu mirant, jo us animo a que li pegueu un cop d'ull, i a partir del setembre....ja et donaré la meva opinió amb pèls i senyals!!! jajajaja

    • Responder
  • Rosa
    Novia Curiosa Septiembre 2014 Lleida
    Rosa ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Hola Raquel!! El pla del bosc era la meva primera opció quan vaig començar a mirar restaurants! Tinc una coneguda que s'hi casa aquest juny i me n'havia parlat molt i molt bé! Després comentant-ho amb uns amics em van dir que feia uns anys s'hi havia casat un conegut i que tot i que ell lloc era preciós, el menjar no era massa bo ja que era a través de catering i deixava bastant que desitjar...però amb el teu comentari ara em fas dubtar ja que el que jo no sabia era que només feia dos anys que havien comprat la masia i aquest noi si no m'equivoco fa bastants anys més que es va casar..."investigaré" (jeje), perquè si realment va canviar de propietaris fa 2 anys la cosa canvia i ens ho replantejarem segur ja que ens cau més aprop de casa que altres opcions i ja et dic que desde el principi em va encantar la idea quan ho vaig veure per internet! Moltissimes gràcies per la teva informació!!!!

    • Responder
  • Raquel
    Novia Curiosa Septiembre 2013 Lleida
    Raquel ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Hola a totes!!! Doncs nosaltres ens casem aquest 7 de setembre i estavem entre los Salones casanova i Pla del bosc i finalment ho fem a Pla del bosc ( Bellpuig) es una masia catalana que convina l'estil rústic amb l'estil modern de la carpa ( que es on es celebra el convit) tot i que si ho vols fer al jardins....ho pots fer perfectament!!! Son una empresa que son d'Igualada i es diu Cal ble,tenen més de 10 anys d'experiència i per Barcelona estan molt ben considerats i tenen varies masies distribuides mes per la part de Barcelona, i fa 3 anys van comprar aquesta masia i ho van reformar per adaptar-ho, aquesta es la segona temporada que funcionen, i a nosaltres ens va encantar des del primer dia, tant l'espai com el tracte, no coneixem a ningu que s'hagi casat allà i no us puc dir gaire cosa més, sol us dic que a nosaltres des del primer moment ens va entrar per els ulls, i el fet que fos nou, també ens va fer gracia, ja que no estava res vist, fa uns mesos vam fer el tastet...i estava tot boníssim!!! Bueno, espero haver ajudat una mica en les vostres decisions!!!

    • Responder
  • Rosa
    Novia Curiosa Septiembre 2014 Lleida
    Rosa ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Bones Anna!

    Les caves de raimat (el meu lloc idílic...), la finca prats i la boscana ens surten de pressupost. El resquitx, com ja li vaig comentar a l'Elisabeth ens n'han donat opinions de tot tipus i de les últimes no massa bones i als salons casanova anem aquest estiu a la boda d'una amiga, per tant no volem repetir destí. Ara bé, si tens informació de l'espai oró si que l'agrairïa ja que no coneixem ningú que hi hagi anat i si les opinions són bones potser ens plantegem anar a donar-hi un cop d'ull.

    Aquesta setmana vam estar al Mas del Txep i la veritat es que està força bé, donen moltes opcions de canvi en el menú i en la celebració en general i això ens convenç bastant, a més l'espai es molt bonic i el tracte sembla molt familiar.

    Tot i així, i com que anem amb temps, seguirem buscant! jeje

    Merci per tot el que ens puguis explicar!!

    • Responder
  • Anacodaba
    Novia Principiante Junio 2014 Lleida
    Anacodaba ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Bones, nosaltres ens casem al juny del 2014 i hem anat a visitar les caves, espai oró, casanovas, prat, resquitx i boscana...si voleu informació d'algun d'ells, aqui estic!!!

    • Responder
  • Rosa
    Novia Curiosa Septiembre 2014 Lleida
    Rosa ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Merci Elisabet! Nosaltres hem sentit opinions de tot tipus del Resquitx, desde gent que n'estava molt contenta i a qui tot li havia sortit perfecte fins a parelles que es queixaven que en els últims temps estava tot una mica més descuidat i que inclús tovallons i estovalles estaven bruts i foradats...no és de les nostres primeres opcions però no descartem anar-hi a donar un cop d'ull. Ja m'explicaràs que tal la teva boda!! Segur que genial!

    • Responder
  • Anna
    Novia Curiosa Mayo 2014 Lleida
    Anna ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Siiiii, suposso que al maig del 2014!!!! que guai trobar-nos aquí!!! petonets guapi!!!

    • Responder
  • Elisabet
    Novia Adicta Septiembre 2013 Lleida
    Elisabet ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Hola, jo hem caso al resquitx ens va agradar molt el tracte i el preu es molt accesible .Fem ceremonia civil i tot alli. La veritat que molt be per ara tothom ens parla superbe a veure com aniran les coses.

    • Responder
  • Rosa
    Novia Curiosa Septiembre 2014 Lleida
    Rosa ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Anna!!!! Us caseu???? Jajaja. Enhorabona!!!!! Quan quan???? I sí, sóc qui et penses!! ;-P

    • Responder
  • Anna
    Novia Curiosa Mayo 2014 Lleida
    Anna ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Rosa ets de Les Borges??? A que se qui ets??? Smiley tongue

    Ets dius Rosa G. B??

    • Responder
  • Rosa
    Novia Curiosa Septiembre 2014 Lleida
    Rosa ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Hola Anna!!! La veritat és que ens vam estar mirant també l'espígol ja que sembla espectacular però el vam descartar perquè en un primer moment ens va semblar molt lluny...nosaltres vivim a Borges i Balaguer ens queda a 45 minuts...però vaja, que si tan bé en parla tothom potser sí que anirem a veure'l, almenys per no dir que no hem valorat la opció....total, una vegada a la carretera, és igual 10 quilòmetres més que menys, no?? jeje. Merci per la teva opinió i ja ens explicaràs que tal la boda!!!

    • Responder
  • A
    Novia Habitual Septiembre 2013 Lleida
    Anna ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Holaaa!! Jo hem caso el 28 de setembre al restaurant espigol! Ja he vist que no estav entre les teves opcions pero et recomano que vaigis a visitarlo. De moment tothom ens esta parlant molt be ja et contare la meva experiencia! qualitat preu esta molt be i el tracte que ens han donat de moment molt be tambe!
    • Responder
  • Rosa
    Novia Curiosa Septiembre 2014 Lleida
    Rosa ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Moltes gràcies per respondre'm Jenny, esperarem a veure que tal! i sí, vull que m'expliquis com ha anat la boda al setembre! tot i que segur que serà genial!

    La veritat es que volem conèixer alguna opinió ja que no tenim cap amic ni familiar que s'hagi casat allí i clar, no en tenim referències...el lloc ens agrada molt i tens raó en que almenys sembla molt familiar...

    Bé, seguirem en contacte doncs!

    • Responder
  • J
    Novia Curiosa Septiembre 2013 Lleida
    Jened ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Hola!!! yo hem caso el 7 de setembre al Mas del Txep!! ya et contaria... jeje pero per el que se, i el que m'han explicat i he vist es un lloc molt familiar, agradable, bunic...

    • Responder

Elegiste . Escribe un comentario y añade más detalles a tu elección 👇

×

Grupos generales

Inspiración