Ir al contenido principal

El contenido del post se ha ocultado

Para desbloquear el contenido, haz clic aquí

Rosa
Novia Curiosa Septiembre 2014 Lleida

Opinió de restaruants

Rosa, el 24 de Febrero de 2013 a las 10:50

Publicado en el Grupo Lleida 112

Holaaaaaaa!!!!! M'agradaria obrir un debat perquè tot i que no ens casem fins el 2014 hem començat a mirar opcions de restaurants, per anar lligant allò que se suposa s'ha de fer amb més temps. Les opcions que més ens agraden són el Mas del Txep, l'Amoka i el Castell del Remei. Encara no hem visitat...

Holaaaaaaa!!!!! M'agradaria obrir un debat perquè tot i que no ens casem fins el 2014 hem començat a mirar opcions de restaurants, per anar lligant allò que se suposa s'ha de fer amb més temps.

Les opcions que més ens agraden són el Mas del Txep, l'Amoka i el Castell del Remei. Encara no hem visitat cap lloc, per aquest motiu ens agradaria saber l'opinió d'aquells qui els coneixeu.

Moltes gràcies per adelantat!!!

112 Respuestas

  • J
    Novia Curiosa Agosto 2014 Lleida
    Judith ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Holaaaa !!!

    Em anat a veure varis restaurants : El moli, el Mas del Txep, espai oro, Casanovas, miravall, Palau de Margalef ... I de monent ja sigui pel pressupost o pq volem q sigui un lloc on no hagin anat els nostres coneguts i familiars en d'altres noces, ens decantem de moment per La Dida o Masia les Garrigues.

    La Dida en tan sols veure el rstaurant em va encantar però he rebut males crítiques. Diuen q últimament realitzen el menjar escàs, q hi han aperitius q els probes al tastet pero el dia de la boda no apareixen, q són lents i q els segons no valen gaire. Per tot iaixò agrairia l'opinió de qui hagi pugut assistir a una boda alli o bé l'hagi realitzada fa poc.

    De la Masia les Garrigues estéticament no m'agrada tant. Tot i q l'exterior fa un any que és nou i quan vam anar a visitar-la estaven fent obres a la sala on es faria el banquet . I tampoc hi tenim referències !!

    Ara tant sols ens falta visitar Resquitx i Pla del Bosc però ja tinc molts dubtes entre aquests dos !!! A veure si em podeu donar un cop de mà amb les vostres experiències i referències.

    Gràcieeeeeeesssss !!!!!

    • Responder
  • Esther
    Novia VIP Julio 2015 Lleida
    Esther ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Floristería he mirado l'oceller, está en la bordeta y súper bien. Pregunta por Mar.
    En el pla del bosc tienen convenio con la floristería piñol y el tío es un prepotente y se aprovecha de tener la esclusividad. Así qué tengo que hablar con el Bernat para modificar la floristería.
    • Responder
  • Lorena
    Novia Habitual Agosto 2014 Lleida
    Lorena ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Hola!!

    Em caso a l'agost i ho celebrarem al Palau de Margalef. He llegit tots els comentaris del debat i pocs parlen d'aquest lloc. Algú em pot donar la seva opinió?. A nosaltres el lloc en sí ens encanta!! El tracte genial, els jardins amb el llac i el riu són molt bonics, però el que més ens va agradar és que la festa és a l'aire lliure (fa poc han ampliat el jardí i han muntat un nou escenari amb una petita piscina i una zon chill-out), nosaltres teniem molt clar que no voliem ballar a la mateixa sala on haviem sopat, a més a l'agost donarà bó sortir a ballar a la fresca!

    Però ara estic preocupada per l'elecció del menú. De fet, ahir vam fer el tastet, i ens vam decantar per un plat fred de primer (amanida de llamàntol) però justament avui he llegit l'opinió d'un parell de persones en altres debats dient que aquest plat no els va agradar gens perque el llamàntol era dur... a nosaltres ens va agradar força, va acompanyat de pinya i fruita vermella, que li dona un sabor diferent; però la veritat és que també el vam escollir una mica per descarte dels altres plats (n'hi havia de calents, però en ple agost millor algo fresquet...; i alguns acompanyats d'espàrrecs o pèsols i, a simple vista, la "verdura" no agrada gaire..). Estic força preocupada, si algú em pogués ajudar li estaria molt agraida!!Moltes gràcies i enhorabona a totes!!Smiley smile

    • Responder
  • A
    Novia Principiante Mayo 2014 Lleida
    Angels ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Hola chicas!!! Ya me va quedando menos y lo unico k me falta ya es la guarnición de la iglesia me caso el 10 de mayo en pla del bosc y estoy de momento encantada con el trato vamos a ver k pasa!!!! Nuestro plato nos sale por 130 € sin iva!! Nos sale un poco caro pero en la prueva la comida era impresionante nos encanto!! Lo k si creo es caro son las flores conoceis alguna floristeria en los alrededores de lerida k salga bien de precio??? Ya os ire contando k tal va todo!!! Empezamos a estar un poquito nerviosos se va acercando la fecha!!
    • Responder
  • Esther
    Novia VIP Julio 2015 Lleida
    Esther ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    En el pla me sale unos 137, porque el jamón hay que cogerlo a parte, y hago barra de gintonics. Pero cuando hagamos el tasteig y acabemos de concretar menú les apretaremos. Y vosotros k tal?
    • Responder
  • Eva
    Novia Adicta Julio 2014 Lleida
    Eva ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Hola yo me quede al final son ver el Pla de Bosc, mire muchos restaurantes.. pero cuando vi la boscana me quede sin palabras.. si si es demasiado caro, yo hago una boda pequeña de 80 personas...

    que tal te sale a ti el menu en el Pla del Bosc?

    • Responder
  • T
    Novia Curiosa Enero 2008 Lleida
    Teresa ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Ho van montar, per a que es veies....no crec pas que deixessin els plats montants desde dimecres. Ho van ficar com una petita escenificació.
    La veritat jo vaig estar encantada, i dir-ho per mi es important, tots els meus invitats van quedar encantats.
    Estem contents d haver-nos casat al castell D 'Albatarrec.
    Espero que tingueu sort, tots i totes.
    Smiley winking
    • Responder
  • Esther
    Novia VIP Julio 2015 Lleida
    Esther ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Eso es lo que me tiró para atrás de la Boscana, mi límite eran 145€ y me salían con IVA a más de 160€.
    Me caso finalment en el pla del bosc, que también ens muy chulo y también tenemos la casa para pasar la noche. Es algo más barato y hemos podido negociar muchas cosas.
    • Responder
  • Xiqueta
    Novia Experta Mayo 2014 Tarragona
    Xiqueta ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Si que merece la pena, pero es demasiado dinero para nosotros
    • Responder
  • Eva
    Novia Adicta Julio 2014 Lleida
    Eva ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Yo me caso en la boscana son 150 cubierto pero el sitio merece la pena!!!

    • Responder
  • Eva
    Novia Adicta Julio 2014 Lleida
    Eva ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Hola yo me caso en Julio..en la boscana, sale un poco caro el plato pero es que el sitio es increible!!!!!!

    es precioso y además los novios podemos pasar la noche allí, la cocina de 20!!! falla el precio pero..bueno

    besitos!!!

    • Responder
  • E
    Novia Curiosa Marzo 2020 Lleida
    Elisabet ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Hola Sheila!! Que bieen!! Solo 15 dias despues!!
    • Responder
  • Sheila
    Novia Novata Julio 2014 Lleida
    Sheila ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Hola elisabeth!!jo em caso el 5 de Juliol al Mas del Txep!
    • Responder
  • Xiqueta
    Novia Experta Mayo 2014 Tarragona
    Xiqueta ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Jo vaig anar a mirar pressupost al castell d'albatarrec i les telaranyes darrera la porta feien por. Era dimecres i ja tenien les taules parades amb plats i tot... Les estovalles no podien tenir mes arrugues. Jajaja
    • Responder
  • Neisaa14
    Novia Novata Agosto 2014 Lleida
    Neisaa14 ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Hola Rosa,

    Moltes gràcies per la informació. Amb tothom que he parlat que hi han anat m'han dit el mateix que el menjar super bo. Finalment hem reservat aquí. Per tant, creuem els dits i esperem que tot surti bé!

    Una abraçada i gràcies!

    • Responder
  • Rosa
    Novia Curiosa Septiembre 2014 Lleida
    Rosa ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Hola!!

    Nosaltres no vam arribar a mirar la Masia les Garrigues ja que s'hi va casar el meu cosí el 2011 i no voliem repetir restaurant.

    L'experiència que en vam tenir va ser molt bona. El menjar estava molt bo i l'atenció també. A més, tenen discoteca, un antic pub de fa uns anys que també li dóna el seu punt. Ens hauriem plantejat la opció ja que a més està al mateix poble on vivim però ja et dic que no ho vam poder fer...

    L'únic que sempre m'han recomanat es que si aneu a demanar pressupost demaneu que us facin tots els números per escrit ja que tenen la fama que modifiquen una mica els preus o els extres amb el pas dels mesos, per tant, intenteu deixar-ho tot molt ben tancat! ;-P. Per la resta, tot ok.

    Espero haver-vos servit d'ajuda!

    Una abraçada!

    Rosa

    • Responder
  • Esther
    Novia VIP Julio 2015 Lleida
    Esther ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    • Responder
  • Esther
    Novia VIP Julio 2015 Lleida
    Esther ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    He anat tant a palau de margalef i castell d'albatarrec que son dels mateixos i en cap de les 3 bodes ens hem pogut menjar la carn. Molt bon pica pica, pero la resta deixa bastant que desitjar.

    • Responder
  • Neisaa14
    Novia Novata Agosto 2014 Lleida
    Neisaa14 ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Hola Teresa,

    Primer que tot felicitas, ja ets una dona casada! Nosaltres estem mirant l'opció d'anar al Castell d'Albatàrrec, vam anar en una boda d'uns amics a Palau de Margalef i si són la mateixa gent amb la mateixa professionalitat vam estar super bé. Per tan ja et pots imaginar quin favor et vull demanar, què tal l'experiència?

    Si algú hi ha assisit la seva opinió em servirà de gran ajuda!

    Moltíssimes gràcies!

    • Responder
  • Neisaa14
    Novia Novata Agosto 2014 Lleida
    Neisaa14 ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Hola Rosa,

    Com que dius que ets de Borges m'agradaria preguntar-te si heu mirat Masia Les Garrigues? Si no és així, m'agradaria saber quina opinió en teniu?

    Moltes gràcies!

    • Responder
  • Neisaa14
    Novia Novata Agosto 2014 Lleida
    Neisaa14 ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Hola Teresa,

    Primer que tot felicitas, ja ets una dona casada! Nosaltres estem mirant l'opció d'anar al Castell d'Albatàrrec, vam anar en una boda d'uns amics a Palau de Margalef i si són la mateixa gent amb la mateixa professionalitat vam estar super bé. Per tan ja et pots imaginar quin favor et vull demanar, què tal l'experiència?

    Si algú hi ha assisit la seva opinió em servirà de gran ajuda!

    Moltíssimes gràcies!

    • Responder
  • E
    Novia Curiosa Marzo 2020 Lleida
    Elisabet ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Hola, Jo em caso el 21 de juny al Mas den Txep.
    • Responder
  • Neu Etes
    Novia Principiante Septiembre 2013 Lleida
    Neu Etes ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Hola a totes, nosaltres ens vam casar el passat 8/9/2013 a Balaguer al Restaurant Espígol. ESTEM ENCANTATS nosaltres i les nostres famílies... Tot va anar genial i això que vam fer 1 hora tard...ji,ji,ji.. no som puntuals i el dia de la nostra boda no va ser una excepció. La meva filla encara ara em recorda lo be que s'ho va passar i les ganes que té de que ens tornem a casar..
    • Responder
  • Sonia
    Novia Habitual Junio 2023 Lleida
    Sonia ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Algu mes es casa al resquitx al 2014
    • Responder
  • V
    Novia Curiosa Julio 2014 Lleida
    Vanessa ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Hola noies!!! Jo també em caso al MOLÍ DEL DUC! Amb el Palermo, ja hem reservat pel dia 19/07!!!! Ens va encantar el lloc. Com va anar la boda Martina?? I el menjar?? Explica'ns cosetes pliiis! PETONETS

    • Responder
  • M
    Novia Novata Septiembre 2014 Lleida
    Mireia ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Hola Martina!

    Que tal? Ja us heu casat? He vist que us heu casat al Molí del Duc, no? Nosaltres ho hem reservat pel 13/09 de l'any vinent. No hem anat mai a cap boda allà, però el lloc té el seu encant i m'han dit que el menjar es molt bo.

    la organització va estar bé?

    espero que tot molt bé! Fins aviat

    • Responder
  • A
    Novia Principiante Mayo 2014 Lleida
    Angels ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Moltes gràcies Raquel pels teus comentaris!!!

    • Responder
  • Raquel
    Novia Curiosa Septiembre 2013 Lleida
    Raquel ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    • Responder
  • Anacodaba
    Novia Principiante Junio 2014 Lleida
    Anacodaba ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Nosaltres ens casem a la Boscana, Es el lloc que mes ens ha agradat, en quan a tracte i encant. Es molt romàntic i molt bonica la finca, però el que ens ha fet decantar ha sigut el tracte del Jordi i del Joan. Estic molt contenta de la tria que hem fet!!!

    • Responder
  • Elisabet
    Novia Adicta Septiembre 2013 Lleida
    Elisabet ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Sonia has elegit molt be, nosaltres hens vam cassar aquest setembre i genial, el menjar bonissim i tot molt be, res de mantels cremats o bruts com hem van dir. tot molt be ja veuras si necesites alguna cosa per aqui estic

    • Responder
  • Sonia
    Novia Habitual Junio 2023 Lleida
    Sonia ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    El resquitx esta super be,la veritat que vam sortir d'alla super contents.Parleu amb el Jordi o amb el metre Joan,son fantastics,ademes tenen disponibles dates per al 2014.

    • Responder
  • Xiqueta
    Novia Experta Mayo 2014 Tarragona
    Xiqueta ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Doncs et prometo que el dia que vem anar nosaltres la pudor era bastant forta!!! Que tal is ha anat??? Ja estas casada eh!!! Jejeje

    • Responder

Elegiste . Escribe un comentario y añade más detalles a tu elección 👇

×

Grupos generales

Inspiración