Ir al contenido principal

El contenido del post se ha ocultado

Para desbloquear el contenido, haz clic aquí

Marcel
Novio Habitual Julio 2014 Girona

Regalos padres

Marcel, el 3 de Enero de 2014 a las 18:32 Publicado en el Grupo Girona 0 10

Hola a tots i totes! ens casem el dia 5 de juliol i ja nomes queda mig anyet! tenim molt enllestit tot, pero tenim un gran dubte...quin regal podem fer als pares? gracies a ells podem celebrar aquell dia en un gran lloc... aixi que un detallet no estaria malament...alguna suggerencia? gracies

10 Respuestas

Última actividad por Xènia, el 2 de Julio de 2019 a las 01:31
  • Xènia
    Novia Habitual Agosto 2019 Barcelona
    Xènia ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Jo em caso en 1 mes i estic igual. No tenim clar que fer als pares. Els rams els farem a les 3 avies.
    • Responder
  • Mari :)
    Novia VIP Octubre 2014 Girona
    Mari :) ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Hola!! doncs nosaltres com que tenim pensat fer un reportatge preboda avans, agafarem una de les fotos i farem una ampliacio emmarcada per els pares! Pensem que es una bona idea Smiley smile

    • Responder
  • Lola
    Súper Novia Junio 2014 Girona
    Lola ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Jo també els hi regalare una foto de el mateix dia del casament amb un bon marc de fotos. Encara que sigui tipic es un regal que fa molta ilusio

    • Responder
  • Marcel
    Novio Habitual Julio 2014 Girona
    Marcel ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Mariafort.com a part dels ninots fa decoracions i tal.pero ens crida molt la atencio els ninots.tu portes una foto i ella et fa el ninot am la mateixa roba que la foto, mateix color i a part que els ninots estan mol ben aconseguits i detallats.a la seva web en te alguna foto,fan molta gracia

    • Responder
  • L
    Novia Habitual Mayo 2014 Barcelona
    Laura ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Hola Marcel!
    Em pots explicar una mica més això dels ninots personalitzats? Em podries donar el contacte? Moltes gràcies!!
    • Responder
  • J
    Novia Máster Septiembre 2014 Girona
    Jenifer ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Jo tinc pensat regalar-li un marc de fotos amb la foto de la boda, ja que el meu fotograf fara la impressio alla mateix al banquet

    • Responder
  • Nuria
    Novia Principiante Octubre 2014 Girona
    Nuria ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Hola a tots! Crec que l'idea dels ninots personalitzars esta molt be. Jo els hi vaig regalar per el seu aniversari i els hi va encantar, ara el problema és....que els hi regalo per el casament.... Necessitem idees!!!!
    • Responder
  • Marcel
    Novio Habitual Julio 2014 Girona
    Marcel ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Hem trobat una cosa que de ben segur que als pares els agradara molt. es molt orignal.crec que els pares es mereixen un bon regal, no importa el que et gastis amb ells. hi ha una noia a sant antoni calonge que fa uns ninots personalitzats de plastilina.es diu maria fort. els fa genials i son grans, trobo que es super original i fa molta gracia, d'aqesta manera es canvia una mica ja que normalment es solen fer el mateix tipus de regals als pares.aviam si us agrada

    • Responder
  • Judit
    Novia VIP Octubre 2013 Girona
    Judit ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Nosaltres els hi vam regalar unes capses per fer massatges per 2 persones a les mares i unes per els pares tb per 2 en un hotel 2 nits. Hi han moltes opcions i de tots preus i el millor es que ells trien quan volen fer-ho i a on volen anar. Per la caducitat no et preocupis que es ben bé de quasi 2 anys

    • Responder
  • Montse
    Novia Experta Junio 2014 Tarragona
    Montse ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Hola! nosaltres ho fem el dia 21 de juny i anem igual que vosaltres... Jo voldria fer alguna cosa personal, però en aquest cas no us puc ajudar... El cas es que ja s'ha casat la meva germana, les meves cosines.. i més o menys sempre és el mateix: rams de flors, un marc amb foto pre-boda, un marc de fotos digital amb fotos pre-boda, un centre de flors seques...

    Seguiré el vostre debat a veure si també puc agafar alguna idea.

    • Responder

Elegiste . Escribe un comentario y añade más detalles a tu elección 👇

×

Artículos relacionados

Grupos generales

Inspiración