Ir al contenido principal

El contenido del post se ha ocultado

Para desbloquear el contenido, haz clic aquí

Esther
Novia Adicta Febrero 2022 Pontevedra

Restricciones Coronavirus Pontevedra

Esther, el 28 de Septiembre de 2020 a las 17:17 Publicado en el Grupo Pontevedra 0 5

Bo día, nós casamos en fevreiro de 2021 e non atopo nada sobre as últimas restriccións recentes... leo cousas sobre que non se pode facer barra libre e baile en outras comunidades pero alguén sabe onde podo mirar cómo está a cousa en Pontevedra? Mil gracias!!

5 Respuestas

Última actividad por Ana, el 29 de Septiembre de 2020 a las 09:37
  • Ana
    Barcelona
    Ana ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    ¡Hola guapa!
    Además de la ayuda que ya te ha prestado Silvia, te comparto este debate en el que actualizamos las medidas de cada Comunidad Autónoma a medida que hay novedades Smiley smile

    Bodas y coronavirus: ¿podemos casarnos? ¿A cuánta gente podemos invitar? Información actualizada en Bodas.net

    Espero que te sirva Smiley heart

    • Responder
  • Esther
    Novia Adicta Febrero 2022 Pontevedra
    Esther ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Ver mensaje citado
    Eso me dixeron no sitio q me din que sí se pode: q se sirve en platos. Oitros xa directamente me dan só a opción de sentados e nada de baile min barra libre, e eso non queríamos así que a ver... o q me entere informó! Mil grazas!
    • Responder
  • S
    Novia VIP Julio 2024 Pontevedra
    Silvia ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Ver mensaje citado

    Claro...Agora todo vai depender do sitio donde realicedes o banquete, polo o que oín tipo coctel exactamente non se pode facer, xa que os camareiros van ter que levarlles o aperitivos individuais a cada persoa pero non che sei con certezaSmiley amazing

    Nada muller! Pra eso estamos, pa axudarnos unhas coas outras!Smiley kiss

    • Responder
  • Esther
    Novia Adicta Febrero 2022 Pontevedra
    Esther ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Ver mensaje citado
    Mil grazas Sílvia!! O tema é q nós queriamos facer boda tipo cóctel sen mesas, e con barra libre + baile e dj despois. Algúns sitios din que non se pode, e oitros que sí, e non atopo nada sobre a normativa actual aquí, porque leo que en oitros sitios ata está prohibido xa o baile e a barra libre...


    Mil gracias pô-la túa resposta!
    • Responder
  • S
    Novia VIP Julio 2024 Pontevedra
    Silvia ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Boas noites,

    polo que me dixeron os proveedores cando fomos a ver os pazos foi que de momento soamente está permitido facer as bodas ata a 1 da mañá como moito, o que é unha p***** para as bodas de noite xa que case non teñen barra libre.

    En canto ao tema banquete, teñen que estar agrupados por cercanía se é posible e separados coas sillas a un metro e medio de separación.

    Respeto ao baile, teñen que ter posto as mascarillas. E nanlgúns sitios poñen cinta adhesiva no chan para limitar o espazo no que esa persoa poda bailar.

    • Responder

Elegiste . Escribe un comentario y añade más detalles a tu elección 👇

×

Grupos generales

Inspiración