Ir al contenido principal
Mònica
Mònica

Torroella De Montgri, Girona · Desde Marzo del 2013

Sóc economista, però des de fa molts anys m'agrada organitzar, preparar i decorar tots els esdeveniments de colla, família, amics, etc. M'he format a... Ver más

Sóc economista, però des de fa molts anys m'agrada organitzar, preparar i decorar tots els esdeveniments de colla, família, amics, etc. M'he format a l'Escola de Protocol i Relacions Internacionals com a Wedding Planner...i el nostre casament serà el punt se sortida oficial del meu projecte empresarial com a WP. Sempre es treballa per poder pagar els hobbies que un té, però què millor que fer d'un hobbie una professió??

Felizmente casados 🎉

26 de Abril de 2014

4394días 23hrs
Meritxell
Bodas 2014 Girona
Meritxell, El 30 de Noviembre de 2012 a las 13:48

Hola chicas! He querido abrir este debate para estar mas en contacto y poner cosas en común, dudas, ideas, etc de las que vamos a celebrar nuestra boda el próximo año 2014 y somos de Gerona! Yo ya...

Blanca, miércoles 13-Ago-14 139
J
ATENCION TIENDA ROSA CLARÁ GIRONA CERRADA SIN AVISAR A NADIE
Jenifer, El 26 de Octubre de 2013 a las 20:33

Pues el titulo ya lo dice todo... me he enterado y he pasado por alli y la tienda esta cerrada.... he abierto este debate para las chicas que querian vestirse de rosa clará que ya no está, y no me...

Arwen1204, domingo 2-Mar-14 32
B
Fotógrafos de la provincia
Bodera, El 29 de Marzo de 2012 a las 11:11

Hola chicas! Abro este debate para ir poniendo los fotógrafos de la provincia de Girona, que tenemos o vamos mirando. Podriamos poner que servicios nos ofrecen y los importes de sus trabajos. Así...

Cristina, domingo 25-May-14 24
Meritxell
Floristeria
Meritxell, El 21 de Octubre de 2013 a las 10:31

Bones guapes!!! Una pregunta, jo només porto 2 anys vivint a Girona i encara no conec garie cosa, em podeu recomanar alguna floristeria per fer el ram i decoració del cotxe??? Moltes gràcies!!

Cristina, domingo 26-Ene-14 15
E
Ayuda con el catering!!!!
Elisabeth, El 20 de Octubre de 2013 a las 20:00

Hola xicas!! estoy enganxadissima a bodas.net jejejejje y me he decidido abrir este debate pq estoy algo perdida en este sector...me gustaria saber referencias de caterings,me caso en sept del 2014 en...

Judit, jueves 7-Nov-13 8
Mònica
EsglÉsia o ermita per a casament civil
Mònica, El 11 de Octubre de 2013 a las 12:35

Hola noies!!! Estic buscant una església o ermita que permetin fer casaments civils per la zona de l'Empordà. El cas és que nosaltres fem un casament civil, però l'espai d'una església petita o una...

Mònica, viernes 11-Oct-13 4

Grupos generales

Inspiración