Ir al contenido principal

El contenido del post se ha ocultado

Para desbloquear el contenido, haz clic aquí

Mireia
Novia Habitual Julio 2016 Tarragona

Montferri tarragona

Mireia, el 19 de Marzo de 2015 a las 22:48 Publicado en el Grupo Tarragona 0 25
Alguna experiencia en el santuario de montferri tarragona? Y banquete en castell de rocamora?

25 Respuestas

Última actividad por Raspberry, el 5 de Enero de 2018 a las 04:00
  • Raspberry
    Novia Habitual Octubre 2018 Tarragona
    Raspberry ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Ver mensaje citado

    Pues a mí una persona del pueblo (y estamos hablando de 400 habitantes) me dijo que decidió irse por discrepancias con el gerente (el hijo de los dueños), no que estuviera de baja. Que se fueron ella y la cocinera (no sé si a al mismo tiempo o por el mismo motivo o no). En fin, no sé cuál es la razón auténtica, pero yo no tendría esperanzas de que vuelva ni esperaría, tendréis que llamar y entenderos con el gerente. Si hace tiempo que no habéis ido os recomiendo que volváis a pasar por allí. Y si no lo habéis contratado y os lo estáis pensando... lo dicho, volver por allí y entenderos con el gerente, a ver qué os ofrece, si os convence y cómo lo veis todo.

    • Responder
  • Selene
    Novia Curiosa Septiembre 2018 Tarragona
    Selene ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Ver mensaje citado
    Yo me puse en contacto con ella porque para abril quiero hacer la prueba de menú. Por lo visto está de baja y no cree que vuelva a incorporarse, así que una lastima muy grande... a ver qué tal
    • Responder
  • Raspberry
    Novia Habitual Octubre 2018 Tarragona
    Raspberry ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    No, no la conec personalment i no sé per què ha plegat. Només sé que tant ella com la cuinera que feia molts anys que hi era han plegat. Truca-hi i demana per ella, a veure què et diuen Smiley smile

    • Responder
  • Lidia
    Novia Curiosa Octubre 2015 Tarragona
    Lidia ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Ver mensaje citado

    Bones, saps el motiu per que no treballa??? nosaltres voldriem celebrar els 2 anys de casats tornant al restaurant com l'any passat perque voliem saludarla, pero si ja no esta, em sembla que buscarem un altre restaurant. Quina llastima, la Assumpta es una gran persona



    • Responder
  • Raspberry
    Novia Habitual Octubre 2018 Tarragona
    Raspberry ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    noies: que sapigueu que l'Assumpta ja no treballa aquí. Ara a veure com ho gestionen i com surten els casaments. Jo hi he estat dues vegades dinant aquest any per "evaluar-lo" i l'hem descartat completament.

    • Responder
  • Lidia
    Novia Curiosa Octubre 2015 Tarragona
    Lidia ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Ver mensaje citado
    Em vaig casar al restaurant castell de Rocamora a Montferri, el 3 octubre 2015. Tot perfecte! !Ho tornaria a fer
    • Responder
  • Raspberry
    Novia Habitual Octubre 2018 Tarragona
    Raspberry ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Ver mensaje citado

    Al final què vas trobar pel banquet? T'hi vas casar?

    • Responder
  • Raspberry
    Novia Habitual Octubre 2018 Tarragona
    Raspberry ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Hola noies!

    Què em podeu dir les que us heu casat a l'ermita de Montferri, us casareu properament o heu anat a casaments allà? Per motius familiars voldria que fos allà la cerimònia, però no acabem de trobar un lloc per fer el banquet que ens faci el pes. Castelltallat i Mas Boronat són per casaments grans, nosaltres som pocs. El Castell de Rocamora el vam anar a mirar en època de comunions i pensàvem que ens encantaria, però se'ns va caure l'ànima als peus en veure tan de desgavell, amb alguns detalls que no ens van agradar, com una cambrera fumant durant el servei, un lloc no gaire ben conservat ni actualitzat, com estancat en els anys 80-90, a banda dels lavabos bruts, estovalles velles... A més, a les fotos, el menjar sembla una mica massa d'estar per casa. Llegint tantes bones opinions, penso que vam tenir molt mala sort i ho atribueixo al fet de les comunions, però el meu home va quedar espantat. Vosaltres podeu compartir la vostra experiència amb detall, en aquest o en altres llocs de la zona? Gràcies de tot cor.

    • Responder
  • L
    Novia Habitual Junio 2017 Tarragona
    Lurdes ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Ver mensaje citado
    Tenen de 55 euros fins a 120. Almenys els que a mí em van passar. Per setmana santa farem les proves de menú.
    • Responder
  • L
    Novia Habitual Junio 2017 Tarragona
    Lurdes ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Yo me caso en el santuario y lo celebró en el Castell de Rocamora. Conocidas mías lo han hecho así y buena experiencia y trato. Todo depende de lo que busques. El tema del santuario si que he de decir que tuvimos que ir hasta 5 veces hasta que al fin la señora que organiza las bodas nos lo explico todo (la llamábamos al móvil y no había manera de que contestase), también no me ha gustado nada que dentro de "la tarifa de la voluntad" que son 380 euros no entra nadie que te toque el órgano, son minucias pero son temas que a mí me exasperan.... con el restaurante GENIAL, Assumpta que es la que lo organiza es un cielo de mujer y te atiende siempre que tengas cualquier duda.
    • Responder
  • Y
    Novia Habitual Mayo 2017 Tarragona
    Ylenia ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Ver mensaje citado
    Podeu possar el preu del cobert per fer-me una petita idea? Gracies!!
    • Responder
  • Lidia
    Novia Curiosa Octubre 2015 Tarragona
    Lidia ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Ver mensaje citado


    El fotograf es L'Ignasi i el seu equip, son al Carrer Canyelles de Tarragona, tocant al mercat. Molta sort

    • Responder
  • Lorena
    Novia Habitual Junio 2017 Barcelona
    Lorena ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Ver mensaje citado
    Hola guapisima!! Que hen podries donar dades del fotógraf? Gracies!!El dj he agafat tb discomovil amb l'Alberto jejeje
    *******.***@*****.***
    • Responder
  • Ana*
    Novia VIP Junio 2016 Tarragona
    Ana* ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Hola Mireia,

    el año pasado estuvimos en Montferri en la boda de una amiga y la verdad es que la única pega que tiene es el acceso, que yo a poco me mato con los taconazosSmiley laugh Pero es una iglesia preciosa y la ceremonia fue muy bonitaSmiley smile Felicidades Smiley smile

    • Responder
  • Miriam
    Novio Habitual Septiembre 2016 Tarragona
    Miriam ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Ver mensaje citado
    Siiii yo m muero de ganas ya!
    • Responder
  • lur
    Novia VIP Junio 2016 Tarragona
    lur ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    HOla Mireia! doncs nosaltres ens casem l'11 de Juny al santuari de Montferri amb el mossen Manresa. Ens costa (crec recordar) 340€ la cerimònia religiosa. Pagues primer 60€ per reservar dia i després la resta. Hem agafat un quintet de corda per tocar allí mateix. De flors a l'esglèsia quasi res; sols un centre i poc més perquè al ser tan colorida ens van recomanar poc.

    El convit el fem a la finca Castell tallat de cabra del camp amb el càtering Ag planning. Estem super contents amb ells!

    • Responder
  • Lorena
    Novia Curiosa Septiembre 2016 Barcelona
    Lorena ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Ver mensaje citado
    Hola guapa!! Yo el 3 de septiembre también me caso en el castell de rocamora, que ilusión!!
    • Responder
  • Miriam
    Novio Habitual Septiembre 2016 Tarragona
    Miriam ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Yo m caso en septiembre también al castell de Rocamora!!
    • Responder
  • Lidia
    Novia Curiosa Octubre 2015 Tarragona
    Lidia ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Bones

    Jo em vaig casar al castell de Rocamora a Montferri, boda civil. Nomes et puc dir que va anar tot de conya, el menjar, l'organitzacio , tot perfecte!!! Son molt professionals i no es gens car, al contrari assequible. La que ho portat tot es l'Assumpta, es una persona encantadora i molt professional. Hem quedat super contents i agraits, i la gent de la nostra boda molt contenta, perque va anar tot de conya de veritat.

    Tenen una llista de fotografs, dj etç que ho vam agafar tot d'alli i super super contents. L'ignasi i el seu equip de FOTO 13 carrer canyelles de Tarragona superprofessionals, el DJ Davi de discomovilgn perfecte, i tenen telefons de mainaderes, mag etçç. Nosaltres vam agafar el mag JORDI CAPS, que va treballar amb el magic ANDREu, i de veritat super be.

    En fi, que nosaltres estem molt i molt contens amb el restaurant

    Molta sort i felicitats!!!

    Lidia

    • Responder
  • Mireia
    Novia Habitual Julio 2016 Tarragona
    Mireia ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Ver mensaje citado
    • Responder
  • M
    Novia Principiante Noviembre 2015 Tarragona
    Montse ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    El dia 14 de novembre.
    Ens tracten super be, qualsevol dubte el resolen.
    Nosaltres estem encantats!!
    • Responder
  • M
    Novia Principiante Noviembre 2015 Tarragona
    Montse ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Bon dia Mireia, jo faig el convit al castell de rocamora, el dia
    • Responder
  • E
    Novia Principiante Abril 2016 Tarragona
    Ella ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Ostras! et cases alla mateix o et cases al Santuari de Montserrat de Montferri - tarragona....

    jo estic buscant per la zona de alla, li tinc posat l'ull a un lloc aprop que es diu Mas Boronat alla faria el convit i m'encataria casa'm al santuari de Montserrat de Montferri, pero la meva parella vol civil... Smiley sad o sigui que no se que farem...

    molta SORT

    • Responder
  • Lidia
    Novia Curiosa Octubre 2015 Tarragona
    Lidia ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Bon dia Mireia

    Jo em caso el 3/10 al castell de Rocamora. Ens han parlat molt be, i naltros buscavem algo aixi com ofereixen ells, preus assequibles, un lloc romantic encantador i gent agradable e implicada, no com lo que ens anavem trobant

    Sort!

    Lidia

    • Responder
  • Anna
    Barcelona
    Anna ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Bienvenida Mireia y felicidades por tu boda!!

    Aquí nos ayudamos entre todas a organizar los preparativos de la boda así que cualquier duda puedes contar con nosotras. Seguro que encuentras mil ideas que te van de perlas para tu día B Smiley laugh

    Te dejo estos debates por si quieres contactar con estos novios y ver otros detalles de su boda.

    https://comunidad.bodas.net/debates/archive/ermita-de-montferri--t92551

    https://comunidad.bodas.net/debates/archive/bodas-en-castell-rocamora-montferri--t128589

    https://comunidad.bodas.net/debates/archive/montferri--t90445

    https://comunidad.bodas.net/debates/archive/ermita-de-montferri--t28296

    https://comunidad.bodas.net/debates/archive/bodorrio-en-el-santuario-de-montferri--t116045

    Cuéntanos más cosas sobre tu gran día!

    Cuántos invitados seréis aproximadamente? A qué hora harás la celebración?

    Un beso!

    • Responder

Elegiste . Escribe un comentario y añade más detalles a tu elección 👇

×

Grupos generales

Inspiración