Ir al contenido principal

El contenido del post se ha ocultado

Para desbloquear el contenido, haz clic aquí

Esther
Novia VIP Julio 2015 Lleida
Esther, el 12 de Febrero de 2014 a las 17:18

Publicado en el Grupo Lleida 156

Hola a todas! Creo este grupo dado que es el restaurante que hemos escogido. Es para que podamos compartir impresiones y también saber por donde les podemos apretar los precios.
Hola a todas! Creo este grupo dado que es el restaurante que hemos escogido. Es para que podamos compartir impresiones y también saber por donde les podemos apretar los precios.

156 Respuestas

  • A
    Lleida
    Albeta ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Hola!
    Molt bones a totes!
    A vere, us explico la nostra experiència despres de la visita al pla del bosc.
    Ens va encantar el muntatge del pica-pica, molt chulo. La sala, normaleta... El menjar fa bona pinta. I la gent encantadora. Però tenim molts dubtes, no coneixem ningu q hi hagi anat. I al Facebook hi ha diverses queixes i, pla del bosc respon que des de fa sis mesos han canviat de gerència. Segons el que vam parlar amb la Marta, diu que fa quatre anys que ho porten ells. Despres el tema del pernil!!! Osti tu quina animalada jajjaaja. I la reserva i el pagament no ens va agradar gaire. Estem dubtan entre Boscana i Pla del Bosc.
    • Responder
  • Jorgina
    Novia Adicta Julio 2015 Lleida
    Jorgina ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Siii es el meu nom real, quina casualitat! Smiley smile
    • Responder
  • Esther
    Novia VIP Julio 2015 Lleida
    Esther ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Gracies guapi. Aquest que t'he dit es el pixel, tinc la targeta a la ofi, si t'interessa dilluns t'envio una foto.
    • Responder
  • Star_Rainbow
    Novia Experta Junio 2015 Barcelona
    Star_Rainbow ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Gracies Esther! Aveure si trobo algun lloc que estigui força be. Si trobo algo teu dic Smiley winking

    • Responder
  • Star_Rainbow
    Novia Experta Junio 2015 Barcelona
    Star_Rainbow ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Hola Jorgina, vam estar miran com era aixo del vistaprint pero nose no em fa cosa que despres de demanar-les no m'agradi el "resultat", pero el preu final que diu ja m'agrada mes jajaja Smiley winking

    X cert! El teu nom real es Jorgina, o es un nick? Es que si es aixi ens diem igual! jiji i m'ha fet gracia, l'unic que jo l'escric Georgina.

    Un petonet i gracies per la resposta!

    • Responder
  • Jorgina
    Novia Adicta Julio 2015 Lleida
    Jorgina ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    No, no t'envien prova, ens vam arriscar una mica... Si vols et puc passar la foto de com han quedat x wats i et fas una idea
    • Responder
  • Esther
    Novia VIP Julio 2015 Lleida
    Esther ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    T'envien abans una prova??
    • Responder
  • Jorgina
    Novia Adicta Julio 2015 Lleida
    Jorgina ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Hola! Les nostres les vam dissenyar naltres també i les vam imprimir a vistaprint, son bastant sencilles x això, ara no recordo quan ens va costar però no va passar del 50 euros crec
    • Responder
  • Esther
    Novia VIP Julio 2015 Lleida
    Esther ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Hola, nosaltres les hem fet i tambe les he de portar a imprimir. En un lloc en cobraven 0,20 per la impresio i 0,55 Per el paper i despres el tallarles perque cabien 2 invitacions per cada dín a4. Hem de mirar altres llocs a veure que ens diuen.
    • Responder
  • Star_Rainbow
    Novia Experta Junio 2015 Barcelona
    Star_Rainbow ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Hola guapes!!!!
    Una pregunteta, estem acaban de concretar les invitacions, vam demanar presupost en una imprenta pero es pasa del nostre presupost. Algu em podria dir/recomanar algun lloc per fer-les o per anar a imprimir. Ja que potser intentem fer-les nosaltres.
    • Responder
  • Tania
    Novia Curiosa Agosto 2015 Tarragona
    Tania ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Que be, dons et dono el meu correo i si no et sap greu, m'ho envies!! *********@*******.** gracies!!

    • Responder
  • Star_Rainbow
    Novia Experta Junio 2015 Barcelona
    Star_Rainbow ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Esther, aquests bastidors de quina web/lloc son?? Quina mida son? Esk en vaig veure uns que magradaven...
    • Responder
  • Esther
    Novia VIP Julio 2015 Lleida
    Esther ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Hola, desde la versió mobil no em deixa afegirte fotos. Si vols envíam el teu mail per privat i te n'envio, sino busca al google bastidor portaalianzas, i trobaras exemples. Ja verás que son molt xulos!
    • Responder
  • Happy
    Novia Adicta Junio 2015 Barcelona
    Happy ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Hola Esther!!!! Com son els bastidors portaaliances?
    • Responder
  • Esther
    Novia VIP Julio 2015 Lleida
    Esther ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Bon día noies! Estic en uns grups per fer comandes amb descompte, si a alguna li interesa tancarem comanda en uns dies:
    El primer son lletres gegants per al jardí: son les inicials de 1 metro i et regalen les petites. Per 100€ les teníu a casa.
    L'altre es un grup de bastidor portaaliances ens fan un 25% de descompte i ens queda per 30€ +6€ d'envio. I qui vulgui porta arres ho deixen per 22,50€.
    Qui estigui interesada envíeume el vostre móvil per privat i us afegim.
    Passeu bon diumenge!!
    • Responder
  • S
    Novia Adicta Junio 2015 Lleida
    Sílvia ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Nosaltres ens casem a la Dida!!

    I també preparant cosetes... Però ens ho prenem amb calma. Anem fent Smiley smile
    • Responder
  • Esther
    Novia VIP Julio 2015 Lleida
    Esther ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Hola Silvia que tal? También etc cases al pla del Bosc? Quin día?? Pos em queden poc mes de 6 mesos i estem començant a organitzar tots els detalls. Ja amb una mica d'estres perque son moltes coses. I vosaltres com ho porteu??
    • Responder
  • S
    Novia Adicta Junio 2015 Lleida
    Sílvia ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Novies de Lleida per fi!!! Bien!!!!!!!

    Com ho porteu?
    • Responder
  • Esther
    Novia VIP Julio 2015 Lleida
    Esther ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    La boda la podem fer formal allí. Tinc uns coneguts que ho van fer. Ara el restaurant ho esta movent per fer ells la gestió. Suposo que ens cobrarán un plus, pero almenys ja es preocuparan ells.
    Pel que fa al viatge espero resposta de les agencies desde la fira dels nuvis, aixi que els donaran pel sac que ja m'ho estic manegant jo a la meva manera.
    Les invitacions les he fet jo, t'ho envío x wats si vols i aixi ho veus. Nomes ens queden perfilar 4 cosetes.
    • Responder
  • Jorgina
    Novia Adicta Julio 2015 Lleida
    Jorgina ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Ok, doncs si et diu alguna cosa ja m'ho diras! Petonetssss
    • Responder
  • Star_Rainbow
    Novia Experta Junio 2015 Barcelona
    Star_Rainbow ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Uis nosaltres fa molt mes temps que els vam reservar, va ser a principis d'Abril del 2014. De fet o parlare amb la parella aveure que fem i li enviare un correu a la marta.

    • Responder
  • Jorgina
    Novia Adicta Julio 2015 Lleida
    Jorgina ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Ok! Potser ho tenen des de fa poquet, fa molt q vau reservar?, naltres vam reservar a finals d novembre, ja ens ho havien comentat a la fira de nuvis x aixo, o sigui q fa molt poc! Doncs si anem parlant x aqui i a veure com queda!
    • Responder
  • Star_Rainbow
    Novia Experta Junio 2015 Barcelona
    Star_Rainbow ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Noo no ens ho van dir! Ja parlare amb la marta i haveure que em diu... De fet quan nosaltres vam parlar amb ells va ser al reservar el lloc i clar ens van dir aixo que t'he comentat abans... aixi que nose ja preguntare i et dic algo. Smiley winking

    • Responder
  • Jorgina
    Novia Adicta Julio 2015 Lleida
    Jorgina ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Si si, però quan vam anar i vam parlar de la cerimònia ens van dir q per fi havien aconseguit poder fer-ho de manera oficial allà, q abans feien el "paripé" q es fa normalment però q ara després de ficar-se molt pesats amb l'ajuntament ho havien conseguit. No us van dir el mateix a valtres? Pk ara al dir-me això que quedat parada! De fet ens van remarcar molt q era l'unic lloc on ho feien
    • Responder
  • Star_Rainbow
    Novia Experta Junio 2015 Barcelona
    Star_Rainbow ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Jorgina, nosaltres fem al cerimonia allà, i de papers i tot aixo tot ho has de fer tu, perque el dia de la boda representa que es un "teatret" de cerimonia, ja que en principi vosaltres abans haureu anat al vostre ajuntament i haureu firmat amb els testimonis i ja sereu marit i muller (que be que sonaa! jejeje). Ho fan d'aquesta manera perque el llibre del registre civil no pot sortir del ajuntament/edifici on vosaltres hageu obert o firmat el expedient matrimonial.

    Nose si m'he explicat be... sino meu dius i intento aclarir els dubtes Smiley winking

    • Responder
  • Star_Rainbow
    Novia Experta Junio 2015 Barcelona
    Star_Rainbow ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Es veritat e! Natres a finals de febrer vam començar a buscar lloc per fer la boda i mira en 5 mesos ya es la boda!! ufff yo mestic estresan moltisim! Smiley xd

    • Responder
  • Star_Rainbow
    Novia Experta Junio 2015 Barcelona
    Star_Rainbow ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Les heu disenyat vosaltres les invitacions o heu anat a alguna imprenta que os o facin?
    Sobre el tastet no ens ha dit res encara, suposo que com ens va dir sobre el mes de febrer començariem a fer el tast i tota l'organització de flors i tot en general.

    • Responder
  • Jorgina
    Novia Adicta Julio 2015 Lleida
    Jorgina ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Nosaltres volem fer el viatge molt semblant esther! Costa oest amb cotxe i nova york, vam demanar pressupost a una agencia fa mes d 3 setmanes i encara no ens han dit res... Les q us caseu allà al pla del bosc sabeu alguna cosa sobre el q s'ha d fer? Tema papers i demés al registre, em va dir la marta q quan sapigués el q hem d fer m'avisaria però encara no ens ha dit res
    • Responder
  • Esther
    Novia VIP Julio 2015 Lleida
    Esther ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Jajajaja t'ha pasat com a mi. Organitzant boda amb dos anys d'antelacio i ho veía tant lluny, i de cop nomes queden 6 mesos i ho veig tant a prop....
    • Responder
  • Esther
    Novia VIP Julio 2015 Lleida
    Esther ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Pos nosaltres les invitacions vam fer el dísseny la setmana pasada i el logo. Ara les hem de portar a imprimir. I els detalls tambe els fem nosaltres, tinc una part del material, pero fins un parell de setmanes abans no els podem montar. El viatge súper be, el nostre es semblant. Sortim desde los ángeles, fem San Diego, phoenix, gran cañón, las Vegas, bishop, yosemite, san Francisco ( tot aixo ruta amb cotxe) i allí agafarem avui fins nova York i estarem una setmana. Dilluns tanquem les vacances a la feina i si tot va be ja agafarem els bitllets d'avio. I ja mirarem els hotels amb calma. Us ha dit algo la Marta del tasteig o algo??
    • Responder
  • Amalia
    Novia Novata Abril 2015 Lleida
    Amalia ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Siiiiii, tres mesets ja! això ja està aqui Smiley laugh

    doncs per ara no ens han avisat ni res, dilluns sinó picarem aviam que ens diuen.

    JA us aniré informant!

    petonetssss

    • Responder
  • Star_Rainbow
    Novia Experta Junio 2015 Barcelona
    Star_Rainbow ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Amalia!! Nomes tres mesos?! Uffff que pocc!

    natres ens casem al juny, en pic me donat conte que ja som al 2015 me posat nerviosa perduda i gairebe no dormo x la nit... Uff moltisimes coses a fer i poc temps disponible!

    A nosaltres ens va dir la Marta que el tastet eens dirien algo sobre febrer... aixi que suposo que a vosaltres os diran algo abans...

    Un petonet guapa!

    • Responder

Elegiste . Escribe un comentario y añade más detalles a tu elección 👇

×

Grupos generales

Inspiración