Ir al contenido principal

El contenido del post se ha ocultado

Para desbloquear el contenido, haz clic aquí

Esther
Novia VIP Julio 2015 Lleida

Pla del bosc

Esther, el 12 de Febrero de 2014 a las 17:18 Publicado en el Grupo Lleida 0 156
Hola a todas! Creo este grupo dado que es el restaurante que hemos escogido. Es para que podamos compartir impresiones y también saber por donde les podemos apretar los precios.

156 Respuestas

Última actividad por Esther, el 28 de Mayo de 2015 a las 14:57
  • Esther
    Novia VIP Julio 2015 Lleida
    Esther ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    M'ha costat molts mesos el tema del postre, per nosaltres era molt important quan pasi la boda ja us diré. Jejeje per ara es sorpresa. Nosaltres marxem 26 dies primer anem a la costa oest i després 1 setmana a nova york. Ja tenim ganes... I vosaltres on aneu?
    • Responder
  • Cris
    Novia Principiante Agosto 2015 Lleida
    Cris ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Queda no res!!! Sisi ara cada tarda a ultimar detalls... Nosaltres em agafat aquella tartaleta amb verdures i de segon bou a la sal que quedava molt tendret i no era un plat que embafes molt...
    Que xuli lo del postre no?? No s'han enfadat els del pla del bosc??
    Nosaltres ja no volem pagar res mes perque entre detallets, decoracio i tot ja n'hi ha prou... Prefereixo gastar diners amb el viatge... Jijiji on aneu de viatge vosaltres??
    • Responder
  • Esther
    Novia VIP Julio 2015 Lleida
    Esther ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Avui queden 50 dies. Nosaltres tmb el vam provar aquest pero no ens va acabar de agafar. Nosaltres hem modificat el milfulls i de segon fem l'entrecot a la pedra. I el postre el fem amb un reposter extern, perquè el fa amb un format especial per nosaltres.
    Ara estem mirant altres floristes perquè no m'agrada el resultat final del que tenen ells contractat i amb qualsevol modificació es pasa, així que farem un mix... Aixo es un no parar...
    • Responder
  • Cris
    Novia Principiante Agosto 2015 Lleida
    Cris ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Gracies Esther!! Si ja ho tenim casi tot sol falta comprar detalls mares i pares... Jejeje el vi que em triat es diu algo de Sio i esta molt bé! Nosaltres em afegit suplement pel segon plat! A vosaltres ja us queda poquet pel gran dia!! Quins nervis no??
    • Responder
  • Esther
    Novia VIP Julio 2015 Lleida
    Esther ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Hola Cris!
    Felicitats per la vostra boda!! Ja ho teniu tot?
    Nosaltres estem a veure si tanquem el menú. Nosaltres hem canviat el cava, i ens han donat a provar altres vins pel preu, pero no ens agrada. Així que finalment pagarem el suplement i posarem el que ens agrada. Quin heu posat al final?
    Una abraçada!!
    • Responder
  • Esther
    Novia VIP Julio 2015 Lleida
    Esther ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Laura que be!! Quant de temps!! Que tal la vida de casada???
    A nosaltres ens queden 52 dies, ja esta aquí... Ara comencen els nervis. Jejejeje moltes coses a fer.
    Una abraçada!!!
    • Responder
  • Cris
    Novia Principiante Agosto 2015 Lleida
    Cris ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Bona tarda! Nosaltres ens casem el dia 1-08-2015 al Pla del Bosc!! De moment no tenim cap queixa tot molt correcte!! La sala em canviat el planol i el posem al nostre gust, del menjar res a dir tot molt bo però com que ho fem de tarda i a ple estiu la carn l'em canviat, el vi negre força fluix però ens el canvien per un altre sense afegir diners, l'únic que afegirem es Moscato durant tot el sopar ja que ens agrada molt i entra molt i molt bé tant fresquet!! Ja tenim moltes ganes de que arribi el dia perque em preparat molta decoracio!!
    • Responder
  • Laura
    Novia Habitual Octubre 2014 Lleida
    Laura ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Hola, Estrelleta!!!

    Un quants petits grans consell: si hi ha coses que vols que surtin bé, deixa-ho en mans d'algú de confiança! No vulguis fer-ho tot tu!!! Pren-te amb molta calma els darrers dies. Tingues l'agenda ben organitzada!!! Pensa que jo, dedueixo que per estrés, vaig caure malalta a 10 dies de la boda: laringitis aguda... Smiley sad Vaig tenir sort que la meva maquilladora és boníssima i em va deixar com nova. Smiley smile Ara bé, la mateixa nit de noces, estava amb febre... Per tant, a poc a poc i bona lletra. I si alguna cosa no pot ser com tu voldries, ningú ho sabrà. Només tu... Val a dir que potser en el meu cas l'estrés era inevitable perquè ens casàvem acompanyats de les nostres dues filles i vulguis que no, no vaig poder pensar només en mi, la núvia, sinó que vaig haver de pensar en elles també... I malgrat l'estrés, va ser genial poder compartir el nostre gran dia amb elles!!! Smiley smile

    Ja veureu que el menjar, el servei i l'atenció serà molt bona a Pla del Bosc. Ja et vaig dir que l'única cosa que en el nostre cas va fallar una mica va ser el DJ i les mainaderes. Però d'una banda crec que va ser per culpa nostra... Potser ens hauríem d'haver fet més pesats i insistir en què les directrius quedessin ben clares.

    Molta sort i espero que un cop casada ens expliquis el vostre gran dia!

    Una abraçada!

    LAURA

    • Responder
  • Star_Rainbow
    Novia Experta Junio 2015 Barcelona
    Star_Rainbow ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Laura com et va tot?!

    Al febrer vam fer el tastet i ufff tot pero tot super bo! Ens va passar com a vosaltres no sabiem que triar jejeje

    Tu ja fa 210 dies i ami em queden nomes 39! Smiley surprise

    Ara comensen els nervis de veritat i el neguit de poder-ho tenir tot per el gran dia!

    Un petonet i moltes gracies pels anims!!

    • Responder
  • Laura
    Novia Habitual Octubre 2014 Lleida
    Laura ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Hola a tots/es!

    Avui fa concretament 210 dies que ens vam casar i vam anar a celebrar el banquet a Pla del Bosc. De tant en tant he anat seguint el xat del restaurant i he estat en contacte per privat amb algunes de vosaltres. Si us puc servir d'ajuda, no dubteu a contactar-me. Smiley winking

    Nosaltres no vam tenir cap problema a l'hora de fer canvis i la veritat és que fins i tot en algun cas no ens van fer pagar l'extra que ens havien dit d'entrada. Ara bé, crec que teniu raó, s'estan posant de moda i suposo que se n'aprofiten una miqueta... Malgrat tot, són gent agradable i parlant amb ells segur que arribeu a un acord.

    Ànims amb els preparatius i gaudiu-ne que tot passa volant. Una abraçada per a totes, especialment a les "veteranes" del grup.

    LAURA

    • Responder
  • Dani
    Novio Habitual Junio 2016 Lleida
    Dani ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Si, el vi blanc es el millor. el negre també el canviarem nosaltres, pero bueno això quan arribi el tastet l'any que ve.

    • Responder
  • Esther
    Novia VIP Julio 2015 Lleida
    Esther ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    El vi blanc esta bo, entra finet. La resta sin comentarios. Vaig demanar un que ens agrada y que el preu x ampolla es 2€ mes car i me volien cobrar 2,5€ per persona. I ara estem amb tiras i aflojas negociant. Pero posseuli cara que ells en posen molta!

    • Responder
  • Dani
    Novio Habitual Junio 2016 Lleida
    Dani ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Bones,

    Nosaltres vam comprar el vi que ofereixen al Vinicia per tastar-lo, l'unic que no tenen es el vi blanc, pero tenen un semblant, a més a més, l'home que treballa a la tenda s'ha casat al Pla del Bosc, així que també et pot parlar de la seva experiència.

    • Responder
  • M
    Novia Habitual Mayo 2016 Lleida
    Maria ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido


    Hola Anna i enhorabona,

    Així estarem a prop de dates eh!! A veure si ens coneixem en algun moment, nosaltres aviat volem anar a "xafardejar" decoracions i si no al tastet. Smiley winking

    Jo fins fa poc no sabia de ningú que hi hagués estat però ara si, la germana d'un amic meu ho va celebrar aquí i van quedar molt contents del lloc, de la decoració i del menjar. Em vaig quedar més descansada al saber que algú proper hi havia estat.

    Esther gràcies per la informació, el vi i el cava es una de les coses que volem tenir cura, a veure com surt el que ens ofereixen o si l'hem de canviar, etc.

    Fins aviat!!

    Maria

    • Responder
  • Esther
    Novia VIP Julio 2015 Lleida
    Esther ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Felicitats!!! Jo nomes t'aconsello que els apretis desde el principi. S'estan posant de moda i s'aprofiten. I per qualsevol cosa que vols millorar ostia al canto. Nosaltres vam reservar fa vora 2 anys i en aquells moments hauria d'haver apretat mes, perquè ara ho tenen mes pujat.
    Per la resta be, menjarem tots molt be, i el beure, si sou gent que aprecia el vi i el cava, aneu buscant bodega.
    • Responder
  • Anna
    Novia Habitual Junio 2016 Lleida
    Anna ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Hola a totes! Especialment a la Maria!! Nosaltres tambe ens casem a pla del Bosc al juny de 2016. El vam contractar perque ens vam enamorar del lloc pero tampoc coneixem a ningu que s'hi hagi casat i aixo ens fa posar un pel nerviosos. Qualsevol coseta que ens pugueu explicar es de gran ajuda!!!
    Moltes felicitats a totes!!
    • Responder
  • M
    Novia Habitual Mayo 2016 Lleida
    Maria ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido


    Gràcies Esther!!

    Doncs així si que us queda poc a totes.

    Ja anireu dient com van les vostres festes al Pla del Bosc i si creieu que hi ha alguna cosa a tenir en compte.

    Com no conec a ningú que hagi celebrat la seva boda allí, doncs espero els vostres comentaris.

    Gràcies

    Maria

    • Responder
  • Esther
    Novia VIP Julio 2015 Lleida
    Esther ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Hola María!
    Fa molt temps que no pasem x aquí. Una ja s'ha casat i la resta ja anem restant dies. A l'agost ja estarem totes casades. Tot i que el 2016 el vegis lluny el temps passa volant. Si necessites ajuda Estic per el que vulguis. Enhorabona per la vostra boda!
    • Responder
  • M
    Novia Habitual Mayo 2016 Lleida
    Maria ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Hola noies!!

    Veig que algunes de vosaltres ja haureu tingut el vostre gran dia! Moltes Felicitats!! Nos ens casem al maig del 2016, així que encara falta.

    Nosaltres també hem reservat el Pla del Bosc, el lloc ens encanta, sobretot perquè combina la part rústica que volíem si o si i una gran sala per al banquet.

    He vist que hi ha dos grups de pla del bosc, em podríeu dir quin es el que hauria d'utilitzar ara??

    I per cert: Moltes gràcies a totes per els vostres comentaris!! Ja que també ens va ajudar al moment d'acabar de decidir el lloc.

    • Responder
  • Tania
    Novia Curiosa Agosto 2015 Tarragona
    Tania ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Rosaa posam plis!!**** merci
    • Responder
  • Star_Rainbow
    Novia Experta Junio 2015 Barcelona
    Star_Rainbow ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Que be Amalia! Aveure si ens diuen algo aviat i podem acabar de perfilar i tancar cosetes! Al final les invitacions les hem disenyat nosaltres, avui anire a lleida a una imprenta aveure que em diuenSmiley winking

    Un petonet guapa!

    • Responder
  • Amalia
    Novia Novata Abril 2015 Lleida
    Amalia ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Hola noiesssssss!!!! Smiley laugh

    Que tal va tot??

    En quant al tema tastet, l'altre dia vam picar a la Marta i ens va comentar que desde fira nuvis que van bastant a full de feina i que segurament fariem el tastet a mitjans de febrer, i que segurament seria amb dos parelles més, es a dir el tastet el fariem 3 parelles amb els acompanyants i tal, així que estem a l'espera de que ens digui el dia.

    En quant al florista, continuem sense sapiguer res de res, clar com que tot això es parla el dia del tastet, i al no haver-lo fet encara...doncs contiuem a l'espera, així que en pic sapiguem alguna coseta més ja us anirem informant.

    I en quant a les invitacions, nosaltres al mateix fotògraf ho vam fer tot, les invitacions entre nosaltres i ell les vam disenyar, i ell mateix ens ho va enviar a imprimir, i la veritat es que n'estem súper contents amb els resultats, tant nosaltres com els invitats, després només va ser comprar els sobres per internet, que els vam trobar súper bé de preu i llestos, així que ens va sortir rodó.

    Molta sort a totes i si teniu cap dubte ja sabeu.

    Una abraçada Smiley laugh

    • Responder
  • Rosa
    Novia Curiosa Mayo 2015 Lleida
    Rosa ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Si m'envieu els telèfons per privat, el puc crear. Ja tinc un número Smiley smile

    • Responder
  • Star_Rainbow
    Novia Experta Junio 2015 Barcelona
    Star_Rainbow ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    A mi em sembla perfecte! Aixi podem anar parlan i aclarin dubtes! Qui crea el grup???
    • Responder
  • Rosa
    Novia Curiosa Mayo 2015 Lleida
    Rosa ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Hola noies!! Que us semblaria fer un grup de wasap per parlar mes facilment?

    Per cert, heu anat a la floristeria? I sabeu res del tastet?

    Ja direu algo!! Petoneeets

    • Responder
  • Rosa
    Novia Curiosa Mayo 2015 Lleida
    Rosa ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Hola!! Nosaltres les hem fet i dissenyat nosaltres. Vam comprar els papers a la caselles i ho vam portar a imprimir a una impremta que es diu nou grafic. L'imprenta aquesta és darrera del mercat de cappont. Ho fan bastant economic i són bona gent.

    Espero haver estat d'ajuda

    • Responder
  • Tania
    Novia Curiosa Agosto 2015 Tarragona
    Tania ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Http://www.easycards.es/invitaciones-diy/catalogo-invitaciones-diy-0-34-cs.html

    aquestes no les he provat pero fan bona pinta, si hem surt mes car al poble o mirarem de fer per aqui..

    http://www.invitacionesdeboda-youandme.es/?gclid=CPLb6aXCncMCFWnJtAodYXYAWA

    aquestes son a disenyades pero pots demanar que t'enviin mostres, jo en vai enviar unes a casa nostre amb el meu email ( i van dos models) i dos models mes a casa el smeus pares amb el correo del meu novio..la veritat que el preu no es molt economic, pero si vols va be per tindre alguna idea!! Espero ho puguis aclarir!!

    • Responder
  • Star_Rainbow
    Novia Experta Junio 2015 Barcelona
    Star_Rainbow ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Doncs si m'envies el link tu agrairia! Perque m'estic ficant del nervis Smiley sad !

    Gracies!

    • Responder
  • Tania
    Novia Curiosa Agosto 2015 Tarragona
    Tania ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Jo les faig aqui alnpoble que hi ha una empresa que es diu aprodisca, m'han de dir preus pero no son gens cars..vaig trovar una pagina que les feia i enviaven mostres..xo l'imprecio deixava molt que desitjar i una altre que nonhem provat ja que podies pagar una i aixi poder veurela...si vols et passo el link
    • Responder
  • Tania
    Novia Curiosa Agosto 2015 Tarragona
    Tania ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Hola alba! Felicitats! Dons jo vaig anar a l'aire de barcelona a provarme vestits i resulta que la noia de la botiga es amiga del bernat,el cuiner del pla..hem va dir que ell portava temps alli pero que van cambiar la gerencia feia poc mes d'un any perque no els i estava anant be i que el cambi va fer millorar moltissim...que segons ella ara x ara era un dels millos llocs de lleida..jo que te de dir que soc de montblanc i anire a casarme alli..ens va enamorar l'entorn i el menjador ens va agradar perqe es veu diferent,weno de fet la meva imaginacio va començar a treballar aquell dia per decorar i encara no ha parat!! Jajajaja nosaltres no hem van veure cap mes..ara si tens dubtes i lo altre o tens conegut ..
    • Responder
  • A
    Lleida
    Albeta ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Ostres! Llavors no entenc res, si la gerència es la mateixa des de fa quatre anys. Perquè diuent que fa poc han canviat? En fi, ens va agradar molt, sobretot el rollo del pica pica i decoració. La boscana es diferent més clàssica, no fan aquestes cosetes tant xules del Pla del bosc. D'un lloc a l'altre són uns 30€ de diferencia en els plats, són molts calers jeje. A vere que decidim!
    Moltes gràcies per la info i molta sort amb la boda!
    • Responder
  • Esther
    Novia VIP Julio 2015 Lleida
    Esther ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Hola alba, felicitats per el teu enllaç.
    Jo he probat el menjar i es bonissim. I aquest estiu part de la meva familia política i va anar i van quedar encantats. Me consta que fa poc mes d'un any vam Fer canvis al pla del bosc i a partir d'alli tots els comentaris han Estat positus. Escolliu el que escolliu será fantastic, la Boscana es impresionant, pero no he tingut la oportunitat de provar el menjar, aixo si, els preus eren força prohibitius...
    • Responder

Elegiste . Escribe un comentario y añade más detalles a tu elección 👇

×

Grupos generales

Inspiración