Ir al contenido principal

El contenido del post se ha ocultado

Para desbloquear el contenido, haz clic aquí

Esther
Novia VIP Julio 2015 Lleida
Esther, el 12 de Febrero de 2014 a las 17:18

Publicado en el Grupo Lleida 156

Hola a todas! Creo este grupo dado que es el restaurante que hemos escogido. Es para que podamos compartir impresiones y también saber por donde les podemos apretar los precios.
Hola a todas! Creo este grupo dado que es el restaurante que hemos escogido. Es para que podamos compartir impresiones y también saber por donde les podemos apretar los precios.

156 Respuestas

  • Tania
    Novia Curiosa Agosto 2015 Tarragona
    Tania ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Nosaltres estem molt contents pel lloc..no hem pensat en milorar res del menu basic, en tot cas esperem el tastet per saber si cal fer-ho!! es un lloc precios i tinc moltes idees..jajajaja nosaltres som 200 aixi que ahuria de posar dos pernils i s'ens embala molt..aixi que va a ser que no... he estat miran els hotels que hem va dir la Marta i el del parador de bellpuig esta molt be, som de montblanc, be gent de valls i de tivissa i voliem oferir aquesta opcio i tb la del bus.

    pero tu ja has parlat amb el florista? esque a mi la marta em va dir que primer s'escollia manteleria ( tambe ens va comentar que en poarien de nova) i que aixo es faria el dia del tas...

    Alguna sap una mica com va lo del cuidador dels nens?? en la nostra ni haura mots...29.. i es important que estiguin entretinguts,..jijiji tambe hem preocupa una mica tema picina, estem pensat com podriem donar una mica ms de seguretat.. pero creiem que ells aixo ja o tenen en compte no?

    • Responder
  • Esther
    Novia VIP Julio 2015 Lleida
    Esther ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Hola noies! Benvingudes i enhorabona a les noves parelles que us caseu al pla del bosc. La setmana pasada vaig estar reunida amb la Marta i están arreglant moltes coses... Hi ha mes mantels x escollir i introduirant noves decoraciones amb el florista. A part, li cridaran l'atencio perque hem estat varíes noies les que ens hem queixat per tracte i preus...
    A mi em tira endarrere el preu dels pernils. Pero milloro el vi i el cava, el postre... I al final tot suma, aixi que no de que farem..
    Tambe em van dir que a partir del febrer fariem els tasteigs.
    M'agrada la zona que están preparant x el plan B ( per si plou ) i em sento aliviada xk vist els dos darrers estius...
    Com ho porteu la resta??
    • Responder
  • Jorgina
    Novia Adicta Julio 2015 Lleida
    Jorgina ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Noies! Cada dia estic mes contenta d'haver triat el pla del bosc! Cada cop q miro fotos x internet m'agrada més!!! Smiley smile
    • Responder
  • Tania
    Novia Curiosa Agosto 2015 Tarragona
    Tania ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Dons pel que vec ens toca esperar en aquestes cosetes!! jijiji sort que en tenim d'altres per fer...ens nem dien com va evolucionan la cosa!!! Smiley smile una abraçada!!

    • Responder
  • Jorgina
    Novia Adicta Julio 2015 Lleida
    Jorgina ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Doncs encara no! Voliem comnçar a mirar aquesta setmana. Encara vaig bastant perduda amb tot... Moltes gracies!
    • Responder
  • Star_Rainbow
    Novia Experta Junio 2015 Barcelona
    Star_Rainbow ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Benvinguda Jorgina!! Que be!! Quina alegria que poc a poc vagin sortin parelles que celebrin allà la ceremonia i el convit!

    Nosaltres ens casem abans que vosaltres a finals de juny. Heu mirat fotografs? Espero que vagin molt be tots els preparatius. Si necessiteu algo no dubteu en preguntar, segur que algu us podra ajudar!

    • Responder
  • Jorgina
    Novia Adicta Julio 2015 Lleida
    Jorgina ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Hola! Nosotros también hemos elegido el Pla del Bosc, fue ver el lugar y decidirnos! Lo único q tenemos es el restaurante, la ceremonia la hacemos allí también. Nos casamos en julio!
    • Responder
  • Star_Rainbow
    Novia Experta Junio 2015 Barcelona
    Star_Rainbow ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Gracias!!
    Pues nosotros evidentement tambien contrataremos el dj que el nos recomiendan. Sobre el jamon nosotros no lo hemos decidido aun, pero nosotros seriamos unos 135 aprox.

    Sobre lo del florista todavia no hemos hablado con ellos ya que nos dijo Bernat y Marta que encuanto tengamos elegido el color de los manteles ( se eligen el dia de la preuva del menu) ya fueramos ha ablar con la Floristeia Piñol ya que asi nos aconsejaria mejor.

    Sobre hotel no hemos mirado ya que nosotros vivimos a 20/30 minutos del Pla del Bosc.

    Si necesites algo ja saps Smiley winking

    • Responder
  • Tania
    Novia Curiosa Agosto 2015 Tarragona
    Tania ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Holaaaa!! muchas gracias por tu respuesta!! pues tengo muchas ideas pero aun nada cuajado.. creo que antes de ponerme a pensar que quiero de decoracion deveria hablar con el florista para saber que nos entra y que no..tardaste mucho en quedar con el? otra cosa que me inquieta es que el jamos nos va a parte..y al ser una boda de 200 personas tengo que poner dos y me sube bastante.. aun estamos decidiendo eso..imaginate!! Nosotros queremos els dj de alli por que creemos que ya conoce la zona y lo tiene mas por la mano..aun asi si podemos rebajarlo un poquitin lo intentaremos..jijijiji has mirado algun hotel cercano para los invitaos??

    Vamos hablando y encantada de hacerlo!! por cierto enhorabuena por tu boda!! Smiley laugh

    • Responder
  • Star_Rainbow
    Novia Experta Junio 2015 Barcelona
    Star_Rainbow ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Hola Tania! Enhorabuena ya somos una mas! Nosotros nos casamos el 27 de junio, tambien haremos la ceremonia allí.
    Sobre el dj es normal k cueste tanto ya que lo contratan desde que acaba la ceremonia hasta que acaba la boda, i son muchas horas.
    Nosotros preguntamos si podiamos traer nuestro dj y nos dijo que si pero que tenias que pagar 200 xq nuestro dj tenia k utilizar su equipo porque no se quiere arriesgar a que haya algun fallo tecnico y no suene la musica y despues el fallo es como si fuera del restaurante. Aparte el sabe y comprueba antes que todo funcione a la perfeccion!

    Como vais con el resto de preparativos??
    Si necesitas algo no dudes en decirlo qie seguro o intentaremoa ayudarte.
    • Responder
  • Tania
    Novia Curiosa Agosto 2015 Tarragona
    Tania ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Hola chicas!! nos casmaos en el pla del bosc el 8 de agosto..fue todo muy rapido..vamos que lo vimos y al dia siguiente nos decidimos y solo haviamos mirado uno mas..pero nos encanto..

    Tengo un poco de duda en el precio del dj..creo q es un poco caro..600€ creeis que puede costar un poco menos??

    Aun tenemos que mirar muchas cosas y el lugar e sprecioso, nosotros nos casamos alli mismo, y la verdad tengo muchas ganas de ver lo precioso que puede quedar..el florista que tal?

    • Responder
  • Star_Rainbow
    Novia Experta Junio 2015 Barcelona
    Star_Rainbow ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Bueno natres ara estem pensant en tot aixo. Aquesta setmana que be mirarem lea aliances i el viatge. Teniu algun lloc en concret x anar de viatge? Esque nosaltres estem molt. Perduts am tot aixo
    • Responder
  • Rosa
    Novia Curiosa Mayo 2015 Lleida
    Rosa ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Nosaltres les invitacions les fem nosaltres i ja les tenim a mitges, però ens falta el vestit de la núvia i les aliances i el viatge. Els detalls, els tenim a mitges també. I després tot el referent a decoració ¬¬'

    • Responder
  • Star_Rainbow
    Novia Experta Junio 2015 Barcelona
    Star_Rainbow ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Teniu moltes coses lligades? Nosaltres tenim varies coses, fotograf, vestit de nuvia, i aquest cap de setmana mirarem a la fira dels nuvis les aliançes, detalls i viatge i segurament mirarem algo d'invitacions...

    Smiley winking

    • Responder
  • Rosa
    Novia Curiosa Mayo 2015 Lleida
    Rosa ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Sí!!!!!! Jo a veure si m'hi començo a posar, perquè sino se m'acumularà la feina... ejjejejeje

    La cerimònia la farem al poble, però després al Pla del Bosc. I de fet, tot el que hem vist del lloc fins ara ens ha encantat Smiley laugh Smiley laugh

    Quines ganes que arribi el 15!!!!! Smiley laughSmiley laughSmiley laughSmiley laugh

    • Responder
  • Star_Rainbow
    Novia Experta Junio 2015 Barcelona
    Star_Rainbow ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido


    Enhorabona Rosa!! Que be, quina alegria que les noies que ens casem a Pla del bosc comensin a sortir! Nosaltres ens casem el dia 27 de Juny. També fareu la ceremonia al mateix lloc?

    Ja falta menys per a que arribi el nostre any!! Smiley laugh

    • Responder
  • Rosa
    Novia Curiosa Mayo 2015 Lleida
    Rosa ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Que bé!! Nosaltres ens casem aquí l'1 de maig!!! Smiley laugh

    • Responder
  • Star_Rainbow
    Novia Experta Junio 2015 Barcelona
    Star_Rainbow ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Laura! Men alegro moltissim que anes tot tant be!! Ara despres de tot el que em dius estic mes contenta d'haver elegit el Pla del bosc! Ara disfruta moltissim del viatge!! Ja anirem parlan Smiley smile
    • Responder
  • Laura
    Novia Habitual Octubre 2014 Lleida
    Laura ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Hola, noies!

    Seré breu i concisa... 100% recomanable!!! Estem súper contents. Va fer un dia esplèndid!!! L'entorn, preciós. L'aperitiu, fabulós: boníssim i abundant. El servei de cambrers, ràpid, atent i professional. El xef, en Bernat, un crac! La Marta i el Jordi, no tinc paraules... A l'alçada en tot moment! Els plats van sortir a l'hora i estaven molt bons. Tot va fluir segons el timing. Els convidats es van quedar sorpresos positivament. No podíem demanar més...

    Quan tornem de la passejada ja us ho explicaré tot amb més detall i us ensenyaré alguna foto.

    Una abraçada!

    • Responder
  • Esther
    Novia VIP Julio 2015 Lleida
    Esther ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Laura Moltissimes felicitats!! Disfruta del teu día!
    • Responder
  • Laura
    Novia Habitual Octubre 2014 Lleida
    Laura ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Molets gràcies, Estrelleta!

    Estic "atacadaaaa"!!! Ara marxo cap a la pelu i a deixar fluir... Smiley winking

    Sí, no patiu, us ho explicaré tot a la tornada. Smiley smile

    Una abraçada!

    • Responder
  • Star_Rainbow
    Novia Experta Junio 2015 Barcelona
    Star_Rainbow ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Laura dema es el teu dia!! Moltissimes felicitats! Disfruta moltissim de tot! Ja ens contaras com ha anat tot!
    Un super petonettt!
    • Responder
  • Laura
    Novia Habitual Octubre 2014 Lleida
    Laura ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Calla, calla!!! Comencen fer presència cada cop més sovint... Sobretot a les nits, tinc cada somni... Ja només ens queden 19 dies i ja tenim moltes coses lligades. El més essencial ja està llest però encara ens queden cosetes perquè hem volgut donar un toc personal a la nostra boda i hem preparat un munt de racons i "xorradetes" per fer-nos-la més al nostre gust. I vosaltres com ho teniu? Encara us queden dies però suposo que a poc a poc aneu tancant temes, no? Una abraçada!!! Smiley smile

    • Responder
  • Star_Rainbow
    Novia Experta Junio 2015 Barcelona
    Star_Rainbow ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Laura!
    Cm van els nervis???
    Va que no et queda res pel teu gran dia!
    • Responder
  • Star_Rainbow
    Novia Experta Junio 2015 Barcelona
    Star_Rainbow ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Hola Gemma!
    Enhorabuena por tu boda! Tambien te casas en Pla del bosc?
    Las flores tienes k hablar con la floristeria piñol de lleida que son quienes hacen los centros de mesa k tu eligies en función del color del mantel.
    Sobre la comida yo no he tenido la oportunidad de probarla pero todo el mundo dice que esta todo buenissimo!!!

    • Responder
  • G
    Novia Novata Junio 2015 Lleida
    Gemma ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Hola,

    soy nueva en el debate, yme intresaria me ayudaseis las chicas que se han casado en el Pla del Bosc, fui de visita el otro dia y me encanto,, alguien me puede ayudar tema flores, la comida todo un poco ...

    gracias

    • Responder
  • Laura
    Novia Habitual Octubre 2014 Lleida
    Laura ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Sí, Esther, ja ens queden només 40 dies... La veritat és que encara no estic nerviosa, però tot arribarà... Smiley winking Ara bé, tenim l'agenda a petar! Tenim moltes ganes que arribi el dia! Tant bon punt hagi passat, us prometo que us en faré 5 cèntims. Una abraçada a totes!

    • Responder
  • Esther
    Novia VIP Julio 2015 Lleida
    Esther ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Crec que es un extra que s'ha de pagar al florista... Ja us queda poquet Laura!!
    • Responder
  • Laura
    Novia Habitual Octubre 2014 Lleida
    Laura ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Queda molt bonic!!! Nosaltres en principi farem la cerimònia al poble però si fa molt mal temps l'haurem de traslladar al restaurant... Creieu que deu ser gaire car aquest muntatge??? Qui se n'encarrega? El florista? El mateix restaurant?

    • Responder
  • Esther
    Novia VIP Julio 2015 Lleida
    Esther ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Que chulo!!!
    • Responder
  • Star_Rainbow
    Novia Experta Junio 2015 Barcelona
    Star_Rainbow ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Hola guapes!! Teniu instagram?? Ahir el Pla del bosc va comenar a utilitzar instagram i van penjar una foto d'una ceremonia montada, us poso la foto perque ess impresionan! M'encanta! :Smiley heart :Smiley heart

    Ceremonia

    • Responder
  • Laura
    Novia Habitual Octubre 2014 Lleida
    Laura ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Hola, Estrelleta!

    Sí, estem a 2 mesos i tenim força coses enllestides però encara ens falten força coses. De moment estem repartint invitacions. Smiley smile

    Quant al DJ, ell et dóna un document on has d'anotar les cançons que vols que sonin a cada moment: entrada nuvi, núvia, entrada al banquet, pastís, entrega de nuvis, ball, etc. Cançons que vols que sonin durant el ball i les que no vols que sonin. De veritat que pots estar tranquil·la perquè a nosaltres ens va causar bona impressió, el DJ.

    Pel que fa al vestit, jo també he vist la col·lecció Aire 2015 i és preciosaaaa! No l'hauria d'haver mirat perquè em va deixar mal cos... Pensant si m'havia equivocat comprant-me el vestit que vaig triar... Jo dilluns vaig a fer la 1a prova del meu vestit a Rosa Clarà Reus i tinc uns nervis...

    Anem parlant! Una abraçada!

    • Responder

Elegiste . Escribe un comentario y añade más detalles a tu elección 👇

×

Grupos generales

Inspiración