Ir al contenido principal

El contenido del post se ha ocultado

Para desbloquear el contenido, haz clic aquí

Esther
Novia VIP Julio 2015 Lleida
Esther, el 12 de Febrero de 2014 a las 17:18

Publicado en el Grupo Lleida 156

Hola a todas! Creo este grupo dado que es el restaurante que hemos escogido. Es para que podamos compartir impresiones y también saber por donde les podemos apretar los precios.
Hola a todas! Creo este grupo dado que es el restaurante que hemos escogido. Es para que podamos compartir impresiones y también saber por donde les podemos apretar los precios.

156 Respuestas

  • Star_Rainbow
    Novia Experta Junio 2015 Barcelona
    Star_Rainbow ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Bon Any!! Pues aixi com nosaltres un no parar.

    Jo ara estic liada amb les invitacions que encara anem bastan perduts! Vosaltres ja les teniu? Apart els detalls que donarem els estic fent jo un a un i ufff moltissima feina!! Smiley xd

    Nosaltres tambe tenim ganes de poder provar tot el menjar i aixi poder acabar de decidir temes de decoracions i tot..

    Nosaltres de viatge al final l'hem contractat a l'agencia del poble, fem San Francisco, las Vegas i Riviera Maya.

    Smiley kiss

    • Responder
  • Amalia
    Novia Novata Abril 2015 Lleida
    Amalia ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Holaa guapes!!! nosaltres diumenge 11 només ens faltaràn 3 mesets pel nostre gran dia, i encara ens falta fer el tastet, parlar amb el florista.....bfff encara ens falten cosetes! Smiley atonished aviam si ens truquen per fer el tastet ja i anar tancant coses.

    Vosaltres que tal ho porteu tot?? Smiley laugh

    • Responder
  • Esther
    Novia VIP Julio 2015 Lleida
    Esther ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Bon any guapi, organitzant i organitzant. Jejejej tinc ganes de fer el tastet per tancar el menú i començar amb la decoració del jardí que hem dona mal de cap. I ara ja toca començar a mirar els complements del vestit...
    La veritat ja començo a estar molt nerviosa, se me tira el temps a sobre i m'agobio... I tambe hem de començar a organitzar el viatge. Jejejeje no parar!!
    • Responder
  • Rosa
    Novia Curiosa Mayo 2015 Lleida
    Rosa ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Eiiii!!! Quins nervis!!!! Jo estic a menys de 4 mesooooos!!! I encara em falta un muuuuuuuuuuunt!!!!! Però bé, espero tenir temps per a tot, sinó m'agafarà algo....!!!!!

    Petonets i ànims guapes!!!

    • Responder
  • Tania
    Novia Curiosa Agosto 2015 Tarragona
    Tania ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Ufff 7 mesos queden exactament avui!! jijiji dons amb molta ilusio..moltes coses començades pero encaraens qeda molt!! i sobre tot amb ganes de fer el tastet i começa amb la decoracio del espai, perque es el que encara no tenim clar!! a finals de mes comencen a arrivar 4 cosetes que hem comprat per ebay per fer el photocall..i vam trovar les lletres de fusta a la botiga casa molt xules i be de preu!! tinc ja uns quants pots de vidre que tb volem fer servir..i dissabte nem a mirar vestit a l'aire de barcelona de lleida!! Smiley smileSmiley smile

    • Responder
  • Star_Rainbow
    Novia Experta Junio 2015 Barcelona
    Star_Rainbow ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Novies 2015!!! Que ja comença el compte enrrere de veritat!!!

    Com porteu els preparatius??

    • Responder
  • Rosa
    Novia Curiosa Mayo 2015 Lleida
    Rosa ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    • Responder
  • Esther
    Novia VIP Julio 2015 Lleida
    Esther ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Hola Rosa! El grup al que estava jo ja esta tancat, ja vam fer la comanda la fa dos setmanes i la setmana pasada o vam rebre. Pero potser si que Trobes algo al buscador.
    • Responder
  • Rosa
    Novia Curiosa Mayo 2015 Lleida
    Rosa ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Hola!! i moltes gràcies Tania i Esther!

    Quin és aquest grup? Em podria afegir? Poso llelles al buscador, per trobar la pàgina?

    Moltes gràcies guapis!!! Petoneeets

    • Responder
  • Tania
    Novia Curiosa Agosto 2015 Tarragona
    Tania ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Hola Rosa!! enhorabona!! quant et cases? dons mira avui mateix m'han contestat el correu perque estava molt perduda amb aixo..resulta que hi ha un grup que compra els lleles per 0.86€ cada un amb la boseta i tot!! entra a la pagina llelles i aixi els veus..cla la mida del talo no la sabrem...es una mica amb intuició i es veuu que la xs es molt petita( per talo d'agulla) i la L molt gran..aixi que la cosa es queda entre la s i la m, ja veuras que a la pagina et diuen el % mes normal de cada... Tampoc se exactes el que necessito encara, es casem a l'agost aixi que encara no tenim gran cosa...m'esperare una mica per saber-ho be. Qualsevol cosa nem parlan!!

    • Responder
  • Esther
    Novia VIP Julio 2015 Lleida
    Esther ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Bon día! Jo ja els tinc a casa els llelles. Tinc una coneguts que van anar a una boda i molta gent es va queixar perque es clavaba a la gespa. Vam fer un grup de Facebook i al comprar mes de 3000 uts ens els van deixar a 0,85€... Aixi qe si us moveu i us junteu gent us pot sortir molt be.
    • Responder
  • Rosa
    Novia Curiosa Mayo 2015 Lleida
    Rosa ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    çhola Tania! Nosaltres també ens casem al Pla del Bosc i no sabia si posar llelles... és que amb això dels talons...

    no sé que fer Smiley atonished

    Què faràs al final? Perquè tampoc es pot saber quina amplada de taló portarà cadascú... ¬¬'

    • Responder
  • Tania
    Novia Curiosa Agosto 2015 Tarragona
    Tania ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Hola!! Noslatres els i portarem un castell unflable q tenene ja el smeus cosins..i alguna corda de salta o raquetes..si, n'hi ha mes d'un perillos pero bueno ja saben nedar..jiji a nosaltres tb ens regalen l'habitacio, pero hem pensat en agafarla tota la casa si ens deixen estar alli diumenge, ja que som de montblanc i com queda uan mica llunyet..i tambe per aprofitar la picina!!jijiji i que vau fer amb la caravana? estic pensan en comprar els llelles, perque com esta tot de gespa, i es molt incomode quan vas amb talos..vosaltres vau tindre algun problema? soc una pesada..jajajaja gracies per l'informacio!!

    • Responder
  • Laura
    Novia Habitual Octubre 2014 Lleida
    Laura ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Hola de nou, Tània!

    A nosaltres ens van regalar la nit a la casa rural. Tenen 4 habitacions disponibles i un menjador enorme! Hi vam estar molt bé, la veritat. Quant a les cuidadores, tant bon punt arribaven els pares amb la canalla elles s'hi van acostar per endur-se els nens/es que "volien separar-se dels pares". Els van vigilar fins que va començar el ball i l'única queixa que en tinc és que jo vaig preparar algunes activitats per a la canalla i no van acabar de funcionar... Potser m'hauria d'haver dirigit a elles personalment i dir-los què n'esperava... Pel que fa al piscina, no hi va haver sensació de perill en cap moment. Ara bé, si sabeu que algun dels crios que convideu és especialment "perillós", no li tregueu l'ull de sobre... Smiley winking

    Una abraçada!

    • Responder
  • Tania
    Novia Curiosa Agosto 2015 Tarragona
    Tania ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Abans que res enhorabona Laura!!Smiley winking Dons la cosa esta en que si a sobre et surt mes economic amb unaltre florista..esque realment es desmadra... espero que si,que ho parlem i que entre totes poguem millorar el que ens ofereix... ens aurem desperar una mica per aclariro pero bueno..pasiencia!!

    Jo vull saber com va anar lo dels nens...lo de la cuidadora i tal ja que nosaltres en tenim uns quans!! i si us vau queda a la casa rural amb algun familiar..nosaltres estem pensant llogarla!! moltes gracies!!Smiley laugh

    • Responder
  • Laura
    Novia Habitual Octubre 2014 Lleida
    Laura ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Hola, noies!!!

    Us veig un pèl estressades amb el tema florista... Smiley winking Tranquil·litaaaat! Quins records que tinc mentre llegeixo els vostres missatges... Nosaltres ens vam casar a Pla del Bosc el passat mes d'octubre i tot va anar molt bé. Pel que fa al florista, jo us he de dir que ens vam entendre molt bé des del principi i que els centres de taula que ens va fer van quedar la mar de bonics. Ara bé, sí que és cert també que tots els extres els fa pagar... Nosaltres vam posar dos centres enormes al costat de la taula presidencial. Els nostres centres de taula consistien en diversos gerros estil vintage i eren una miqueta més elaborats que els que ens va ensenyar el dia que el vam anar a veure, per tant vam haver de pagar una miqueta més. Tot plegat ens va pujar 100€ més. A la piscina finalment no hi vam posar flors perquè ens demanava un dineral i llavors ho vam preguntar a una altra floristeria de Tàrrega i ens ho feien per menys de la meitat... També ens va oferir uns palets amb decoració artificial que feien força goig però al final vam fer un raconet nosaltres mateixos i així ens vam estalviar els 60€ que ens demanava. Jo crec que si uniu forces segurament aconseguireu alguna rebaixa. Parleu amb la Marta i a veure què us diu.

    Ànims i gaudiu al màxim dels mesos previs al casament! Ah i si teniu qualsevol altre dubte, ja ho sabeu!

    Una abraçada.

    Decoració floral taula presidencial.

    • Responder
  • Tania
    Novia Curiosa Agosto 2015 Tarragona
    Tania ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Lo de que no s'apalanqui era per el florista,,jiji jo a la marta la veig molt competent..i crce q ens ajudara en el que combingui!! a mi ja m'anat be que ens expliquesis el teu cas..aixi ja vas amb una mica de idea i sempre es una abentatge!!

    • Responder
  • Esther
    Novia VIP Julio 2015 Lleida
    Esther ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Hola noies! No m'agradaria preocuparvos. Qualsevol cosa que tingueu li comenteu a la Marta i ella sencarregara de posar les coses al seu lloc. No us cal patir... Aviat farem el tastet i podrem veure aquestes coses...
    • Responder
  • Amalia
    Novia Novata Abril 2015 Lleida
    Amalia ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Siiii ja us aniré informant de tot!!! així totes al corrent! Smiley winking

    • Responder
  • Tania
    Novia Curiosa Agosto 2015 Tarragona
    Tania ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Jo tic igual!! tambe m'ha preocupat una mica, pero hem de confiar am b la marta i esperar que no s'apalanqui molt..sino mira ja som unes quante sper apretar una mika!! jijiji m'encanta que vagin surtin parelles que es casen aqui!! deunidor amalia hem penso que seras de les primeres tu!! ves informant!! jijijiji

    • Responder
  • Jorgina
    Novia Adicta Julio 2015 Lleida
    Jorgina ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Hola amalia! Doncs d la floristeria no et puc dir res pk encara no hi hem parlat naltres, pero despres d llegir tot aixo tmb em preocupa una mica.... Pel tema d la decoració d la cerimònia civil la marta ens va comentar q cada any la cambien així q a veure q ens fan aquest any! Petons!
    • Responder
  • Amalia
    Novia Novata Abril 2015 Lleida
    Amalia ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Hola a totes, nosaltres també ens casem al Pla del Bosc el dia 11 d'abril, i ara seguint una mica la vostra conversa ens estem preocupant amb el tema de la floristeria, nosaltres encara no ens hem posat amb contacte ni hem parlat amb ells, i encara tampoc hem fet el tastet, la nostra boda es civil, sabeu més o menys quin tipus de decoració ens inclouran al jardi? i els centres de taula, que tal? Gràcies noies! Smiley smile

    • Responder
  • Tania
    Novia Curiosa Agosto 2015 Tarragona
    Tania ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Jajajaja aixo hem va comentar unaltre noia,ara no recordo nom..i amb el mobil hem costa veurel...pero jo penso el mateix..ho s'espavila i ens ofereix alguna cosa qe cobreixi la decoracio o s'en busquem unaltre.. Que hem penso qe aqet o te massa segur tot i no ha de ser aixi..nem parlan!!
    • Responder
  • Esther
    Novia VIP Julio 2015 Lleida
    Esther ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    100€??? Flipant. Com al Manel se lo ocurreixi dirme 100€ X un muntatge, se'ls traga!! No se que s'ha pensat!! Ho tinc clarísim a aquest no li paso no una! Mirare altres floristeríes i els extres ja veure jo qui els fa.
    • Responder
  • Tania
    Novia Curiosa Agosto 2015 Tarragona
    Tania ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Ningun problema en hacerlo en castellano si necesitas algo..escrivo igual d mal..jajajaja
    • Responder
  • Tania
    Novia Curiosa Agosto 2015 Tarragona
    Tania ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Mareta..nosaltres tambe ens voliem mirar lo dl arc de flos!! Habere si ja realemn pagem 600€ esta cla que no et pots pasa..pero ta d'oferir una decoracio desent!! I sino pagem el q vulguin pel lloc i les flos les busqem nosaltres!! Jo quan hi parli tambe li penso fotre canya aixi que mes li val n'ha millorant! Jijiji tambe hem van comentar que lo de lanpicina ( la decoracio) va a part i que si vols un muntatge d flos gran alncostat d la taula precidencial senva cap als 100€..entenc q lds flos son cares pero podria dona opcions..com fica flos d mentida que ell pot reutilitzar i aixi oferir mes i millo
    • Responder
  • S
    Novia Experta Septiembre 2015 Guipúzcoa
    Shandra ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    No hace falta gracias. Smiley winking
    • Responder
  • Esther
    Novia VIP Julio 2015 Lleida
    Esther ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Shandra cariño el pla del bosc está en Lleida, y por tanto nos hablamos en catalán. Si te casas allí y tienes algún inconveniente podemos traducirte el texto, sino el traductor de Google hace milagros. Para muchos idiomas a nivel mundial. Un abrazo!
    • Responder
  • S
    Novia Experta Septiembre 2015 Guipúzcoa
    Shandra ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Q pena no se entiende nada
    • Responder
  • Esther
    Novia VIP Julio 2015 Lleida
    Esther ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Jo volia posar un arc de flors, i el piñol em va dir que havia d'anar a veure'l a ell ja que te exclusivitat. N'havia posat varíes vegades en contacte amb ells sol•incitante presupost i van pasar de mi. Pos aquell día em diu que es molt car o que hauria de pagar com a mínim 600€ extra. Una altra floristería me'l fa x 250€, aixi que no fa falta dir res mes! Ara la Marta m'ha comentat que una de les decoraciones de l'any vinent incloura un arc, xo ves a saber com ho fa. Aixi qe ja veurem, aixo ho pensen batallar...
    Espero que tingueu mes sort.
    • Responder
  • Tania
    Novia Curiosa Agosto 2015 Tarragona
    Tania ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido

    Nosaltres voliem aclarir una mica el florista i la decoracio per si callia q fesim algo, vull dir que nosaltres mateixos fesim alguna cosa mes de decoracio i per aixo vaig preguntar i la marta em va dir aixo,,, tb fem la boda alli..evidenment!! nomes faltaria que et fasi sentir malament!! jo tb o tinc molt clar vull veure el preu que pago en la decoracio i un bon tracte que per algo ens gastem els cuartos!! sempre amb educacio!! quin florista vas mirar? jo ne mirat uns quans..pero al dirme aixo la marta vaig aparcar el tema..pero la veritat que hem fa patir una mica que es retrasi tot... estic una mica nerviosa ja!! jajajaja

    • Responder
  • Esther
    Novia VIP Julio 2015 Lleida
    Esther ·
    • Denunciar
    • Ocultar contenido
    Jo vaig parlar amb el florista x la cerimonia civil i em va parlar en un to molt vacil•lant, cosa que no em dona la gana que algú al qui he de pagar me parlo aixi. Aixi que vaig parlar amb la Marta. Pel que fa als centres de taula he vist en altres floristerías uns que son una pasada, llavors la Marta em va dir que lo portes fotografíes i aixi me'ls feien. Pel que fa a la mantelería hi ha una nova xulisima, i es igual els centres que vulgui posar, la meva idea pega amb tots.
    Nosaltres tmb posem autocares i hotels, tinc molta familia que ve de fora, pero ho hem buscat a lleida...

    Aixi ja ens queda menys... A veure si aquesta setmana comencem a decidir les invitacions finals...
    • Responder

Elegiste . Escribe un comentario y añade más detalles a tu elección 👇

×

Grupos generales

Inspiración